Terug naar overzicht
Ik zou gewoon afwachten en een paar weken vóór je vergeten te vermelden deadline beginnen bellen :-) Grtz
Hoi WendyIk zou het zo laten...Ik denk dat als ik zo'n kaartje in de bus krijg ik wel zo weten dat ik een paar weken voor het huwelijk iets moet laten weten. En als je het laat corrigeren en het is te zien dan valt het waarschijnlijk nog meer op dat het een fout was.Mij zou het niet storen. Alle, mocht ik zo'n kaartje in de bus krijgen, als ik in jouw schoenen zou staan zou ik natuurlijk ook twijfelen. Denk dat ik onze uitnodigingen 100 x heb nagelezen en elke keer als ik er eentje afgaf mijn hart vast hield dat die persoon geen tijpfout ofzo zou ontdekken.GroetjesKristel
Hoi WendyIk zou het ook zo laten! Iedereen beseft toch dat ze best wat op voorhand laten weten...Er zullen inderdaad mensen zijn die niet op tijd laten weten (tegen je deadline) en het zullen dezelfde zijn of je het nu vermeld of niet! Je moet dan ook rondbellen...Aan de personen die je ziet, vraag je het gewoon eens of ze iets kunnen laten weten tegen... (en dan jullie deadline)GroetjesVeroniek20 07 2007
Hi Wendy,Ik zou het ook zo laten, de meeste mensen weten wel dat ze op tijd moeten verwittigen. En diegene die dit niet tijdig doen, zijn volgens mij ook diegene die het te laat zouden doen wanneer er een datum op staat. Aan mensen die je regelmatig ziet kan je het ook gewoon zeggen zoals Veroniek zegt. En diegene die niet hebben gereageerd zou ik gewoon tijdig opbellen;Groetjes,Véro16/6/2007