Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeauthes aan de kerk

13-3-2007 15:17:30
Hallo,

mijn vriend en ik vragen ons af of we aan de kerk cadeautjes moeten voorzien voor kleine kindjes. We kennen niet direct kleine kindjes die zouden kunnen komen, maar wat indien er ineens wel zouden staan?

Groetjes
An

An
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 738

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik13-3-2007 15:21:24

Wij doen dat niet. Nu moet ik horen dat ik daar ook nog nooit van gehoord heb. Maar als je dat wilt doen, dan zijn belleblaasjes misschien een leuk idee. Ook leuk als je naar buiten loopt.

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik13-3-2007 15:25:03

Ik heb daar wel al veel van gehoord, en ook al veel gezien, maar zoals je zegt heb ook ik geen idee van hoeveel er dan wel zouden komen, en heb al vaak van vriendinnen vernomen dat je dan kweetniewat voorziet en dat je dan bijna alles overhebt...ik denk dus ook niet dat ik dat ga doen, of misschien heel beperkt dan....belleblaasjes is eigenlijk wel een goed idee....
Ik denk dat dat vooral is wanneer bruid of bruidegom in t onderwijs staan ofzo, dat er dan veel kindjes komen.....
Groetjes, Tine

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik13-3-2007 15:35:00

Hoi An,
wij gaan dit wel doen, dit is voor de kindjes van tantes, nichten en zo die wel met kindjes zouden komen,ook bvb kindjes van vrienden, die een bloemetje komen afgeven ...
Wij hebbe id blokker van die pluchie bloemen voor de meisjes gekocht die zingen, en voor de jongens een belleblaas.

Daar gaan we dan nog snoepjes aan hangen.

Succes !

Sarah 15/09/07

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 16:05:14

Hey,

Ik dacht eerst niets te geven, omdat ik niet echt kindjes verwacht aan de kerk, maar inderdaad je weet nooit. En ik zou het spijtig vinden dat ik niets kan geven, moesten er toch kindjes zijn. Ik ga dus zelf iets samenstellen (met bv. wat snoepjes en een klein doosje cornflakes). Iets wat ik zelf ook graag eet, wanneer ik veel over moest hebben. Ik voorzie wel maar 10 zakjes.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

An
9-8-2008
 Meld misbruik13-3-2007 16:11:10

zullen dus best iets voorzien maar ni te veel :-)
Bedankt alleszins
An

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 16:13:08

Wij verwachten ook geen kinderen maar we gaan toch bellenblaas voorzien. Als er dan geen kindjes zijn dan moeten de volwassenen maar blazen :-). Dit levert echt prachtige foto's op.

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik13-3-2007 16:27:32

Hi An,

Wij hebben wel wat vrienden, collega's en familie met kleine kindjes. Zij komen zeker aan de kerk een bloemetje afgeven.
We gaan gewoon eens tellen hoeveel mensen kindjes hebben en ons op dat aantal baseren. Onze ceremoniemeester heeft ons ook wel gezegd dat we er rekening mee moeten houden dat er misschien ook wel vreemde mensen met kindjes komen (vooral oma's met hun kleinkindje, dit zou kennelijk wel meer voorkomen in landelijke gemeentes).
Wij gaan bij Ava doopsuiker kopen in de vorm van een hartje en dit dan in zakjes doen en dan een klein pluche beertje eraan hangen. (dit kopen we ook bij AVA).
Wat we ook al regelmatig hebben gezien zijn satéstokjes met spekken erop of een horentje gevuld met snoepjes en dan als bolletje een ronde spek met coco's erop.
Als er snoepjes over zijn dan eten we die zelf wel op (ik ben een echte snoeper, dus het zal geen probleem zijn om ze op te krijgen.)
Bellenblazers zijn ook wel een heel goed idee. Ook al zijn er dan geen kindjes, dan kunnen de volwassen ze gebruiken bij het buitenkomen van de kerk.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Veroniek

Meld misbruik13-3-2007 16:30:17

Hoi

Wij gaan ook enkele zaken voorzien. In onze familie zijn we al zeker met 8 kleine kindjes, dus wij gaan 20 dingen voorzien... Normaal komen we daar zeker mee toe!

Wat ik ga doen, daar ben ik totaal niet uit! Maar wij gaan inderdaad ook iets nemen dat we zelf lekker vinden en qua attribuut om eraan te hangen ofzo... Iets dat interessant is voor later, voor onszelf of voor eventuele kindjes ofzo...

Wees wel voorzichtig met die bellenblaas toestanden voor de kledij! Die belletjes op zich is geen probleem, maar die kleine kindjes durven wel eens met de inhoud te gooien (denken dat het water is) en dat zijn lelijke plekken hoor!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik13-3-2007 19:15:02

Hey!

Ik geef les in een zesde leerjaar en verwacht heel wat leerlignen en oud-leerlingen in de kerk.
Wij voorzien dus ook wel iets kleins (leuke, kleurige lolly's of zoiets) om te geven als ze een bloemetje komen brengen.

Veerle

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik14-3-2007 10:15:24

Hallo,

Ik geef ook les. Als al mijn leerlingen komen, mag ik 150 kinderen verwachten :-) wij hebben een ijstriporteur gehuurd voor na de mis. Kan iedereen, groot en klein, lekker smullen!

Groetjes!
Lies
070707

Sofie
26-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 11:04:23

Hallo,

Ik verwacht ook toch wat kinderen van de dansgroep waar ik leiding van ben.
Wij hebben een leuk potlood gekocht (AVA) waar vanboven een giraffe of treintje opstaat (zo met een 'resor'). Dat is niet zo duur (0.4 €/stuk) en daar gaan we een lolly en een zakje snoepjes aanhangen. Iets dat voor vele leeftijden ook past dus.

Groetjes
Sofie
26-05-07

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik14-3-2007 12:44:50

hey,
Ik vind dat bellen blaas wel tof.
maar zou het geen plekken maken op ons kleed?
je weet hoe kleine kindjes zijn hé.
Ze willen zo dicht mogelijk willen komen om te blazen.
Nu ja ik weet het niet hoor.

Groejes van Pascale
14/04/07

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik15-3-2007 11:03:04

Hallo,

Wij gaan ook iets kleins voorzien voor aan de kerk. Ik ben er nog niet uit wat, maar ik heb al aan bellenblaaspotjes gedacht ofwel van die gekleurde badeendjes vind ik ook wel tof met een zakje snoep rond hun nek.

Wij gaan er een 30-tal voorzien. Vooral voor de buren en collega's met kleine kindjes en zoals hier al eerder gezegd je weet nooit dat er iemand staat met een kleinkindje of zo hé

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...