Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tybeert

13-3-2007 15:45:07
Hallo bruidjes,

iemand al een feest gegeven in Tybeert in Lokeren (Daknam)? Wij zijn daar al eens gaan kijken en dit weekend ook eens gaan eten en het lijkt ons perfect. Al iemand ervaring met dit resto?

Groetjes
An

An
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1939

Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik13-3-2007 16:24:20

Hey An

Wij geven ons feest ook in Tybeert (op 19/05/07). Ik ben echt super-tevreden van deze zaal. we hebben ons menu al eens geproefd en het was echt subliem. Ook de uitbater is zeer professioneel. Je zal je echt op je gemak voelen want hij heeft alles onder controle.
Ik zou zeggen... Niet twijfelen!

groetjes,
katrien

An
9-8-2008
 Meld misbruik13-3-2007 16:27:31

Hai Katrien,

da's tof om te horen ! Bij ons zal het 09/08/08 zijn.
Enige waar we nog over twijfelen is het dessert. We willen alleszins een bruidstaart, maar is dat dan zo een klassiek ding in etages of is dat een koets of zo? Hoe is dat bij jullie?

Groetjes

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik13-3-2007 17:02:31

hallo, wij trouwen op 15/09/07 in Tybeert. We zijn nog niet gaan proeven maar het lijkt ons dik in orde. We hadden er allebei een heel goed gevoel bij en de eigenaar is echt een pietje precies die alles nauwkeurig regelt en bijhoudt! Doen zou ik zeggen:-)

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik13-3-2007 19:55:51

hallokes , onze feest zal ook doorgaan bij Tybeert .
We hadden er onmiddelijk een goed gevoel bij en alles wordt ook heel profesioneel verzorgd.
Wij gaan onze menu proeven op 1Juni ,het enige wat ik me nog afvraag is od die proefsessie inbegrepen zit in de prijs of betaal je daar die avond gewoon voor ( questie van genoeg geld op zak te hebben )

groetjes

Chantal
1-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 8:07:52

Hallo allemaal,

Ook wij geven ons feest bij Tybeert op 1 september. In april gaan we ons menu proeven samen met onze ouders (aan Kelly: dit is in de prijs inbegrepen en moet je niet extra betalen).

Ik heb er zeker een goed gevoel bij. Zoals hier al gezegd is: de uitbater is heel professioneel!

Ik vind ook dat de prijzen heel redelijk zijn tov andere feestzalen: geen huurprijs voor de zaal, menus en tafelversiering door hen verzorgd, enz.

Ik heb er het volste vertrouwen in!

Groetjes,
Chantal
01.09.07

Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 9:36:27

Dag Allemaal,

de proefsessie zit in de prijs inbegrepen en is voor max. 6 personen. Echt leuk hoor!

wat betreft de bruidstaart. als je naar hun website gaat zie je daar een foto van. het is niet zo'n taart met etages maar ik ben er zeker van dat je dit met hem kunt bespreken als je hier speciale wensen voor hebt. Ik heb er niet echt naar gevraagd.

groetjes,
Katrien

An
9-8-2008
 Meld misbruik14-3-2007 11:55:20

Deed je die proefsessie met ouders en schoonouders? Mijn vriend wil dit liever met ons tweetjes doen..

An
9-8-2008
 Meld misbruik14-3-2007 12:13:00

En hoe zit het met die DJ's die ze aanraden? ok?

Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik14-3-2007 13:54:46

Hey an,
wij hebben dit met onze ouders en schoonouders gedaan. uiteindelijk betalen zij een groot stuk van ons feest en vonden wij dat zij dan ook het recht hebben om het menu goed te keuren. ik vond het eigenlijk ook wel plezant zo. Je kiest natuurlijk zelf of jullie dit anders willen doen he.

wat de DJ betreft. wij hebben DJ Jan (ofzo). ik hier op dit moment nog geen ervaring mee maar heb die mens al eens gebeld en klonk wel goed. Ik moet hem nu ongeveer eens bellen om af te spreken. hij wil zo een beetje voeling hebben met het koppel en we mogen dan zo aangeven welke muziek we leuk vinden enzo. Ik heb hier wel vertrouwen in. Ik ga er altijd van uit dat een huisdj goed is... anders laten ze die niet terug komen.

groetjes,
Katrien

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 16:41:59

Hallo, wij gaan ook DJ-Jan nemen... ook ik had een goed gevoel bij hem...
Wat die proefsessie betreft, wij gaan dat doen met onze getuigen (mijn ouders zijn gescheiden)... ik kijk er al naar uit...
Groetjes Caroline

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik14-3-2007 22:32:37

hey katrien

jij bent momenteel het eerst aan de beurt voor je feest bij Tybeert , laat ons zeker weten hoe het allemaal is geweest he.
Want heb er eigenlijk nog geen reactie's over gehoord .

groetjes

Katrien
19-5-2007
 Meld misbruik15-3-2007 10:58:00

dat is beloofd!
geef me anders je mailadres dan kan ik je een mailtje sturen na onze dag (anders vergeet ik dit toch). Caroline krijgt ook al een mailtje na onze dag.

groetjes,
Katrien

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik15-3-2007 13:44:47

Heykes katrien

Men email is kelleke@telenet.be, ik ben echt wel nieuwschierig , voor jou is het nie zo lang meer he , bij mij nog een goed half jaar .
Maar toch die voorbereidingen en dergelijke vragen enorm veel van je tijd he .

groetjes kelly

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik30-7-2007 18:28:26

ela,

hoe zijn de trouwfeesten bij Tybeert intussen nog geweest?
wij hebben intussen 24-05-2008 laten vastleggen :-) Dj zal discobar deejays zijn waarschijnlijk ... iemand ervaring mee? We twijfelen ook nog over al dan niet het dessertbuffet te nemen ...

groetjes
Sofie

joeri
11-11-2007
 Meld misbruik30-7-2007 18:49:26

Hallo,
Wij zijn aan het denken om die zaal ook te nemen.We zouden dit jaar nog trouwen ergens in oktober 2007.Is er al iemand getrouwd daar???E-mail joeri.keirsbilck@telenet.be

grt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info