Terug naar overzicht
Hey,Ik ging een proefsessie hebben maar op het laatste moment was haar assistente die mijn haar moest doen ziek. Omdat ik een pasbeurt van mijn kleed had heeft ze toch mijn make-up willen doen. Dat vond ik wel vriendelijk.Ik was er heel tevreden over.Ze heeft ook mijn haar proberen op te steken, maar ik zeg duidelijk proberen want het trok op niets. Gelukkig doet haar assistente dat op de dag zelf.Waar ik echter minder tevreden over ben is het feit dat zij mijn make-up zou doen maar dat er nu een ander bruidje (die vastgelegd heeft na mij maar haar proefmake-up al voor mij had gekregen)voorkeur krijgt.Dat terwijl ze mij gebeld had om te weten hoe laat ze bij ons moest zijn en toen zei dat ze dan dat ander bruidje er niet bij kon nemen.Nu heeft ze dus dat ander bruidje erbij genomen en zal mijn make-up door iemand anders (die zij aangesteld heeft)gebeuren. Mijn echte proef heb ik pas op 13 april. Groetjes, Sissi
Dag Sissi,Dankje voor je reactie. Dat lijkt nogal chaotisch dan...? En het is ook zo blijkbaar dat je eerst een proef krijgt, dat je dan mag beslissen en dan komt er nog een echte proef? Of hoe werkt het dan?thanks!Jennifer(15/09/07)
Dag Jennifer,Nee, je krijgt maar 1 proef. Maar omdat die assistente de dag voor mijn proef ziek werd en ik toch wou gemaquilleerd zijn voor mijn pasbeurt heeft ze dat dan toch willen doen. Ik kon mijn pasbeurt namelijk niet verleggen.Moest je beslissen om na de proef toch niet verder te gaan vraagt ze 36 e per uur dat ze aan uw proef besteed heeft.Moest je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.Groetjes, Sissi
Hallo, Even heb ik ook overwogen om gebruik te maken van de diensten van Il Viso, maar de tarieven die ze hanteren, vond ik niet kunnen. Ze kunnen natuurlijk steeds proberen, maar voor mij hoeft het niet. Ik vind het trouwens schandalig hoe er langs alle kanten getrokken wordt aan het budget van toekomstige trouwers. Natuurlijk wel begrijpelijk, maar toch... Ik zal dus door verschillende personen geschminkt en "gekapt" worden.Succes!Marleen6.7.7
hallo jenniferik ben visagiste, en kom ook aan huis .voor verdere infomijn mail adres is bloosje01@hotmail.comgroetjes
ik heb ilviso ook vastgelegd, dit weil mijn fotograaf al heel veel tevreden reacties over hun gekregen had en mij deze zeker aan beveelde.ik vind dat je wel veel in de plaats krijgt van hun.want ik betaal voor mij en mijn mama 300€ moet er wel bij zeggen dat ik een proef doe en mijn mama niet.je moet toch pakken, dat ze tot je thuis rijden , alle producten bij hebben, je schminken en je haar enzo doen. ik ezag het anders niet zitten om smorgens vroeg al buitenshuis tegaan om naar de kapper te gaan en naar een beauty salon.thuis ben ik toch meer op mijn gemak.groetjessarah30/06/2007