Terug naar overzicht
hey,ik heb altijd geweten dat de man eerst moest.Dhr.en mevr Koen en Leenofals ze niet getrouwd zijn dan is het,Jh.en Mej.Koen en LeenIk denk dat dit het juiste is.groetjes Skally14/04/07
Hey,Wij zetten op elke enveloppe (zowel familie, vrienden, kennissen) "De heer en mevrouw 'Familienaam heer'-'Familienaam mevrouw'". Zijn er kindjes bij, dan zetten we daaronder "en 'Naam kindje' en 'Naam tweede kindje eventueel'". Ik heb getwijfeld om het voor samenwonenden als volgt te doen: "De heer 'Voornaam Familienaam heer' en mevrouw 'Voornaam Familienaam mevrouw'". Maar dat vond ik te lang om te schrijven (hebben vierkant formaat 17x17) en heb dan maar besloten om geen onderscheid te maken tussen gehuwden en samenwonenden. Als het jonge koppeltjes zijn die nog bij hun ouders wonen, is het natuurlijk wel iets anders...Lindsay05/05/2007
Inderdaad De heer en mevrouw De Vroege - De LateIemand alleen: De heer J. De Vroegemet kinderen bij: Familie De Vroege - De LateMensen jonger dan 30 die nog niet gehuwd zijn of samenwonen worden jongeheer en mejuffrouwgroetjes,Wendy5.5.07