Terug naar overzicht
dag leen,wij trouwen in september en hebben voor hof te rhode gekozenwij wilden geen traditioneel feest op zaterdag trouwen we en gaan we s avonds daar eten in het salon(een gezellig klein zaaltje)met een beperkte groep (20tal)de dag nadien op zondag doen we een brunch voor familie en vrienden (in tuin of wintertuin en de grote zaal)het loont zeker eens de moeite om te gaan kijken, ze nemen uitgebreid de tijd, zelfs al wil je, zoals wij oorspronkelijk planden, maar met een klein groep gaan etenik vind dat de prijzen wel meevallen, je krijgt een redelijk uitgebreide brochure met prijzen mee, zo heb je toch een ideegroetjes,anja
Ik ben ook gaan kijken bij Hof te Rode, maar vond het nogal duur. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Berkenhof in Molenstede. Een heel stuk goedkoper.
Mijn neef heeft er zijn trouwfeest gegeven en vrienden van ons hebben er een jubileumfeest gehouden.Was ok. Eten is ok, maar ook niet uitzonderlijk goed.De omgeving is prachtig!Heb ook prijzenbrochure van hen ontvangen en vond het zeker niet goedkoop.Vermits we ook met een kleinere groep zijn hebben we uiteindelijk voor een heel goed restaurant gekozen. Goedkoper en veel kwalitatiever eten.
Wij zijn vorig jaar naar een wildfestijn geweest in Hof te Rhode. Het eten is daar super lekker. En het is ook een heel leuke zaal. Echt zeer geschikt voor een huwelijk vind ik.Ik heb ook gehoord dat het daar redelijk duur is, maar ik ken geen prijzen.
Ik heb nog stage gelopen in de keuken van Felix Alen, en kan alleen maar zeggen dat het daar super goed is!Zelf ben ik niet van die kanten en hou ik ons feest in De Groene Jager in Brasschaat
hallo iedereen ben sean en ik werk nu anderhalf jaar in hof te rhode ik doe aleen maar desserten met mijn collega peter die er ongeveer 3-4 jaar is. heel de keuken en zaal brigade doen elke dag ons uiterste best om de klant het naar hun zin te brengen en een van de mooiste dagen van leven laten te beleven. je betaald mss iets meer maar je krijgt de kwaliteit en gastvrijheid dik en dubbel terug..
HalloWe zijn ondertussen al bijna 5 jaar geleden getrouwd in hof te rhode. het was een prachtige dag, heerlijk genoten van al het lekkers. ik heb me die dag echt als een prinses gevoeld. men is heel behulpzaam, vriendelijk en altijd aanwezig. Dessertenbuffet was overweldigend. onze vrienden spreken er nu nog over! een aanrader.
wij zijn ondertussen iets meer dan een jaar getrouwd en ik kan over Hof te Rhode enkel positieve dingen zeggen: de omgeving zelf is prachtig, de zaal is sfeervol met verse bloemen, het eten is superlekker en de bediening was zeer goed. In het bijzonder een pluim voor maître Gilles die ons echt heel goed heeft opgevangen en voortdurend voor ons klaarstond