Terug naar overzicht
Dag SissiBij ons staat daar onze naam, de plaats van de viering, ons adres (voor eventueel een kaartje) en toch ook de cadeautip. Mensen kunnen iets geven als ze willen.Ingrid
Hoi Sissi, wij doen het zo:wij zetten er op : Sarah en Tom geven elkaar het ja-woord op 15 september om 14.00 uur in de onze lieve vrouw ten bos paraoche te nieuwkerken-waas.We zouden het fin vinden als u getuige kan zijn van dit belangrijk moment in ons leven.Da is de middenflap.Op de rechterflap staat ons adres + gelegenheidsadres + ook de cadeautip.Op de linkerflap staan de gegevens van onze ouders.Voor de mensen vd avondfeest steken wij er nog een kaartje extra bij .. Hopelijk kan je er een beetje aan uit ! Successarah15/09/07
Hey,gaat het om uitnodigingen of de echte aankondiging? Want ik denk niet dat er al zoveel details in een aankondiging moeten... die staan nadien toch in de uitnodiging?Groetjes,Lieve
Onze aankondiging ziet er zo uit:De Heer en Mevrouw François Van Hal - CzowhanMevrouw Nicolette Baudez hebben het genoegen u het huwelijk aan te kondigen van hun kinderenVéronique en BillyU wordt vriendelijk uitgenodigd om de huwelijksviering bij te wonen in de Sint-Amelbergakerk, Amelbergastraat te Zandhoven op zaterdag 16 juni 2007 om 13u00.En dan links het adres van mijn ouders en rechts het adres van Billy zijn moeder. Ons adres staat niet op de uitnodiging vermeld omdat we op dat moment nog niet wisten waar we gingen wonen omdat we ons huis net hadden verkocht. Nu hebben we al wel een nieuw adres maar laten het toch zo.Op onze uitnodigingen staat dan de verdere info vermeld alsook de cadeautip.Groetjes,Véro
Dag Lieve,Het gaat hier eigenlijk om een soort bekendmaking.Het is voor mensen die we niet uitnodigen.Onze buren nodigen we bvb. niet uit maar we willen hen gewoon laten weten dat we gaan trouwen.Idem voor enkele vrienden van de ouders en ons werk.Groetjes, Sissi
Hoi Sissi,Wij hebben een verschil in aankondiging en uitnodiging.Aankondiging heeft onze namen + ouders, plaats kerkelijk huwelijk (gemeente doen we enkel met familie en getuigen), datum en uur en dan ons adres.Op de uitnodiging, hetgeen een verschillend kaartje is voor receptie; eten en avondfeest heeft de details van de feestzaal en ook de cadeautip. En dan is er nog een extra kaartje met het plannetje.Hoop dat je er wat aan hebt...GroetjesKristel
In een dergelijke aankondiging zou ik geen cadeautip zetten. Hoe ziet jullie trouwkaart eruit? Officieel met de ouders erbij of alleen jullie zelf? Gewoon eenvoudig dat jullie dan en dan trouwen om zolaat en dan van zolaat tot zolaat receptie houden lijkt mij voldoende.Succes ermee! Laat even weten wat je besloten hebt!Groetjes!!!