Terug naar overzicht
Hoi CarolineOnze receptie duurt maar een uurtje en wij zitten ook met mensen die van west-vlaanderen komen (feest is in oost-vlaanderen). Zij hebben ons gezegd dat we niet naar hun moeste kijken. Ze gingen naar de mis komen, receptie en dan samen iets gaan eten. Ze vinden dat helemaal niet erg!Ik zou vooral kijken naar je eigen gemak! Maar een half uurtje langer is nu niet zo erg denk ik... Een receptie duurt toch altijd wat langer dan verwacht! Ik bedoel dat loopt altijd wat uit...GroetjesVeroniek20 07 2007
ik zou 1,5 uur nemen, dat is meer als voldoende volgens mij.
Bij ons zou er op de uitnodigingen 1.5uur komen te staan, maar zal een receptie zijn van 2.00u. dit doen we op aanraden van de feestzaal omdat een receptie toch altijd uitloopt.Bij ons komen ze ook soms van ver, maar denk ook dat de mensen op voorhand weten dat dit een beperkte tijd is, dus dat dat geen probleem kan geven.Denk ook als je een traditionele dag hebt met gemeente, kerk en foto's op dezelfde dag dat je ook niet veel tijd zal hebben om de receptie veel langer te maken. Alvast veel succes met de planning.Angela21/06/08
Hallo Caroline,Bij ons duurt onze receptie in de namiddag 2 uurtjes. Maar volgens mij is 1.5u ook wel lang genoeg hoor. Groetjes,Véro16/6/2007
Onze receptie duurt 1 uur. De eigenaar van het zaaltje gaf aan dat wanneer je 1 uur op de kaart zet (in ons geval van 19.00 uur tot 20.00 uur) de mensen om 20.30 uur vaak pas allemaal weg zijn. En dan begint het feest! En de zaal is te klein voor een overlapping.
hallo bruidje,onze receptie duurt 1u30(betalend) maar dat loopt wat uit tot 2uur zeggen ze in feestzaal en 30 minuten later komen de mensen van het avondfeest toe
Onze receptie zal 1,5 uur duren (vooral budgettair gezien, want 2u was stukken duurder) en dan komen de mensen voor het avondfeest in da laatste halfuurtje reeds toe. Dus is er een korte overlapping, zodanig dat het leuk vol komt en dan gaan de mensen aan tafel geroepen worden die blijven, de rest kan dan vertrekken.Patricia01/08/2008
hallo, bij ons duurt ze anderhalf uur (ermee rekening houdend dat het kan uitlopen)... maar in principe anderhalf uur dus... van 16.30-18.00 en om 18.45 worden de mensen van het avondfeest uitgenodigd. Kan ook nog 19u worden.
Bij ons duurt ze 2 uur, en we hebben op aanraden van de feestzaal een uur tussen genomen, zodat we toch even op adem kunnen komen voor de volgende serie kussen gegeven moet worden :)Dus wij hebben receptie van 16.30u-18.30u en dan om 19.30u komen de mensen voor de avondfeest toe. 1,5 uur lijkt mij ook nog goed hoor, maar ik denk dat je inderdaad altijd met wat uitloop moet rekening houden, je hebt altijd wel plakkers.groetjes,Wendy5.5.07
wij nodigen iedereen uit tegen 17u30, voor de weinige mensen die we enkel voor receptie hebben staat op het kaart dat de receptie duurt tot 19u30. de mensen voor avondfeest kunnen komen vanaf 17u30, maar om 20u gaan we pas aan tafel. bij ons dus een receptie van 2u. groetjes, stephanie