TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angela
|
15-3-2007 10:37:47
Goeiemorgen,
ik zou persoonlijk het iets later laten doorgaan. bij de receptie zijn er waarschijnlijk toch hapjes voorzien, dus honger en dorst zullen ze wel niet leiden. En dan gaan jullie je ook op het gemak voelen wetende dat de mensen die uitgenodigd worden genoeg tijd krijgen om er te geraken. Als ze dan nog te laat zijn, dan is het hun eigen schuld.
Veel succes met jullie planning!
Angela 21/06/08
|
|
Veroniek
|
15-3-2007 10:45:41
Hoi
Wij trouwen ook op een vrijdag en zijn toch ook van plan onze receptie later te houden om dezelfde reden (dat de mensen tijd genoeg hebben) Maar wij hebben natuurlijk 2 recepties. 1 voor de collega's, directie en verre kennissen e.d. De 2de is voor het avondfeest (daar komen enkel famillie naartoe)
De mensen voor het avondfeest zullen zeker tijd genoeg hebben bij ons... Wij gaan zaterdag naar de feestzaal om alles te bespreken. Zal je nog iets laten weten hoet het geweest is en welke uren bij ons uit de bus gevallen zijn.
Groetjes en succes! Veroniek 20 07 2007
|
|
Natalie
29-12-2007
|
15-3-2007 10:48:03
Ik zou de receptie later starten, zeker niet voor 18u30. Zelf zou ik de mensen vragen om 19u om zo tegen 20u aan tafel te gaan. Ik ben niet zelfstandig maar werk toch altijd ook redelijk laat. Je moet de mensen toch ook wat tijd geven om zich na het werk naar huis te rijden (veel files op vrijdag!), thuis op te frissen en mooi te maken en naar de zaal te rijden. Aan tafel gaan terwijl de helft van je gasten er nog niet zijn, kan toch ook niet de bedoeling zijn ?
Nog veel voorbereidingsplezier en alvast n mooie trouwdag toegewenst !
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
15-3-2007 12:06:41
hallo, wij trouwen op zaterdag, maar ik zou toch zeker ook kiezen om de receptie niet te vroeg te laten starten. als ik voor mezelf denk, dan zouden ik en mijn ventje op vrijdag nooit tegen 18u30 op een receptie kunnen zijn. nu het is jullie keuze hoor, maar ik denk dat als je de mensen uitnodigt tegen 19u en dan aan tafel gaat tegen 20u, dat iedereen er dan toch zou moeten geraken.
groetjes, nog veel succes met de keuze! Stephanie
|
|
Véronique
16-6-2007
|
15-3-2007 12:46:29
Hi,
Ik zou ook niet te vroeg beginnen met de receptie, wijzelf zouden ook niet om 18u30 op een receptie kunnen geraken op een vrijdag. Ik zou ook eerder om 19u beginnen om dan om 20u aan tafel te gaan.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
Sissi
26-5-2007
|
15-3-2007 19:08:54
Hey,
Ik ben ooit eens naar een feest gegaan op vrijdag om 18u en ik heb daarvoor een halve dag verlof moeten nemen. Ik zou het dus niet aanraden. Wij trouwen nu wel op een zaterdag maar bij ons begint de receptie om 19u en kunnen de mensen aan tafel gaan om 20u. Dat lijkt me ook in uw geval het beste. Voor uw genodigden is het inderdaad fijn om zoals iemand al zei u toch even op te frissen en klaar te maken zonder schrik te moeten hebben om te laat te zijn.
Groetjes, Sissi
|
|
Patricia
|
16-3-2007 9:34:55
Wij trouwen op een vrijdag en opteren op dit moment toch om de eerste receptie om 18u te laten doorgaan en dan komen de avondgasten om 19u voor kleine receptie (één glas met twee hapjes) en dan aan tafel. We willen niet te laat starten, omdat we maar tot 4u een forfait voor drank hebben en toch een lang dansfeest willen hebben (toch een uurtje of vier).
Nu ik dit allemaal lees begin ik te twijfelen, maar aan de andere kant, mensen die erbij willen zijn gaan volgens mij toch verlof nemen (denk ik toch, ik zou dat wel doen voor vrienden en familie) en de rest vd gasten die enkel op receptie komen, als die er niet bij zijn omdat het te vroeg is, dan moeten ze maar thuis blijven.
Jij moet je gelukkig voelen met je dagindeling, je kan toch nooit voor iedereen goed doen.
Patricia 01/08/2008
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|