Nu Online
Momenteel zijn er 557 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een bedankje meegeven

15-3-2007 10:47:21
hej bruidjes,
ik zou graag een paar ideetjes hebben wat je zoal kan meegeven naar huis met de gasten, en voor de kindjes? Originele ideetjes zijn welkom, dank je wel en allemaal veel succes met het organiseren van jullie dag...
xxx evelien

evelien
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 550

Angela

Meld misbruik15-3-2007 10:57:18

Hallo,

er zijn zoveel mogelijkheden.
Je moet maar eens googlen naar huwelijksbedankjes... Enorm veel mogelijkheden.
Hetgeen ik wel origineel vond was chocoladepralines met de afbeelding van jullie en de datum. Had dit gezien op het huwelijk van een nicht. Ook is een foto van jullie in trouwkledij met bedankt en datum erop.
Dit kan van onderleggers gaan, tot kaarsjes, zeepjes, kadertjes, aftrekkers, sleutelhangers, enz.

Wijzelf zouden voor de kinderen een zakje snoep in hartvorm voozien met daaraan een klein knuffelbeertje en lint bedankt op en voor de volwassenen twijfelen we nog. Zou graag iets doen met een foto van ons.
We zien nog wel.

Nog veel succes en vooral plezier met de planning!

Angela
21/06/2008

evelien
17-5-2008
 Meld misbruik15-3-2007 11:43:09

hej angela, bedankt voor de tip, zou wel leuk zijn die pralines want wij hebben en bakkerij en kunnen dus pralines zelf maken, dat van die kindjes met die hartjes hadden wij ook in gedachte, goed plan dus.
mijn schoonzus die had flesjes jenever met naam en datum erop laten maken bij de soap store in wijnegem, dat was ook een tof idee, zelf vinden we dat ook leuk maar dan eventueel in champagneflesjes

jij ook succes met de planning

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik15-3-2007 13:56:45

wij maken cd'tjes met alle muziek van ons huwelijk op (viering, openingsdans).
OP de cd zetten we een bedankversje en onze namen zelf geschreven.
Hebben dit al eens gezien bij anderen en vonden dit zelf leuk.

groetjes
Bieke
180507

Kelly
14-7-2007
 Meld misbruik15-3-2007 19:06:19

Hey,

Wij hebben een handwarmkussen om mee te geven. Ook dit in de vorm van een hart.
We hadden het eigenlijk nog nooit ergens gezien en vonden het wel origineel.
Daarvoor hadden wij een zeepje of jeneverflesje in gedachten.

Succes nog.

Groetjes

evelien
17-5-2008
 Meld misbruik15-3-2007 21:00:29

hej kelly en bieke, bedankt voor de tips, inderdaad zeer origineel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...