Terug naar overzicht
hoi,Wij trouwen ook op 07/07/07wij gaan begin april naar de drukker en zouden de uitnodigingen eind april - begin mei versturen (normaal is het 6 weken). Ik wil begin juni antwoord hebben want dan hebben we zelf nog een maand tijd om te tafelschikking enzo te regelen.Gr,Sabrina
Wij zijn onze uitnodigingen zelf aan het maken.Brengen ze ook rond 1 mei al rond, vermits we begin juni het aantal aanwezige personen willen kennen. Als we boven een bepaald aantal zitten krijgen we een andere zaal. Vandaar.
Wij gaan ze ook begin mei versturen omdat er veel mensen met verlof gaan in juli en dus hopen we dat hun reis dan nog niet geboekt is...Groetjes,Fieke 7/07/2007
Hallo, wij trouwen ook op 7/07/07 en sturen ze ongeveer eind mei op. We zijn alletwee grafisch ontwerpers en dat maakt het nog moeilijker want iedereen verwacht een origineel kaartje... Normaal is het de gewoonte om ze ongeveer 6 weken op voorhand op te sturen.groetjes Natacha
wij gaan iets vroeger de uitnodigingen versturen omdat we in juni al onze antwoorden willen weten.Misschien is het niet gebruikelijk om dit reeds begin april te doen maar wat gedaan is is gedaan en we hopen inderdaad dat de mensen tegen dan nog niets geboekt hebben van reizen.
Wij trouwen de week erop... Had gedacht om de uitnodigingen zeven weken op voorhand te versturen, maar hoeveel weken op voorhand laat je best de mensen bevestigen? Moeten nog tijd hebben voor tafelschikking veronderstel ik? groetjes Jotje
hallo,wij trouwen ook 7/7/7.Wij gaan maandag onze kaarten bestellen en volgende week worden ze dan digitaal gedrukt, daarna begin ik ze rond te verdelen aan mijn familie...groetjes
Hoi, wij dus ook op 07-07-07 en we zijn volop bezig met het ontwerpen van de uitnodigingen omdat we ze zelf maken. Veel knutselwerk, en mijn toekomstige is daar niet zo handig in... We versturen ze in mei idd omdat er dan veel mensen hun reis al boeken en hopelijk kunnen ze dan nog komen naar ons huwelijk! Succes!
Hey,blijkbaar zijn we niet alleen op 07/07/07. onze uitnodigingen gaan volgende week de deur uit, omwille van het feit dat er toch vele mensen rond deze periode hun zomervakantie boeken en zoals iemand al zei, wat gedaan is is gedaan. Veel plezier met de verdere voorbereidingen....Groetjes Mieke
ook wij trouwen op 07-07-07hebben vandaag proefdruk gekregen van drukker en heb de enveloppen reeds meegekregenhebben de uitnodigingen normaal volgende week zodat we ze met pasen kunnen beginnen rondbrengenveel succes nog met de voorbereidingensofie