Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben ook 4 suitewagens en 1 bruidswagen! wij nemen 4 zwarte mercedessen (de nieuwe modellen) en als bruidswagen hebben we een witte citroen traction (oldtimer)groetjes,en nog veel succes met de keuze! stephanie
Hoi, Wij gaan met z'n allen in leuke cabrio kevertjes. We weten alleen nog niet goed welke kleuren we gaan nemen.. mss wel allemaal verschillende
Hoi,Wij hebben 2 witte limo's voor de suite en zelf gaan we in een exclusieve sportwagen.Veel geluk,Groetjes,Katrien18-08-2007
BMW's 5-reeks zijn mss nog een oplossing. Ze zijn ook niet goedkoop, maar je kan dat zelf een beetje bepalen. Als je ze bijvoorbeeld maar 4 uur nodig hebt en in jullie geval maar 5 wagens wil, zal het mss nog meevallen. Wij hadden ze nodig van 09u tot 18u en dan nog 8 suitewagens en 1 bruidswagen. Dit was echt 'onbetaalbaar'!Je kan eens informeren bij Het Cloosterhof in Tielt. Wij hebben daar uiteindelijk gekozen voor een bus aangezien de BMW's te duur waren...Veel plezier! Hopelijk vinden jullie iets geschikt!Isabel01/09/07
hey,wij hebben zo een oud busje (36 pers) en een rolls. super gewoon! hangt natuurlijk een beetje af van je budget. maar ik had vier suite wagens nodig + een wagen voor de bruid en bruidegom en dat scheelde niet veel van prijs uiteindelijk. nu kan gewoon "heel" de familie erop. de sfeer zit er direct in en er is geen probleem om parkeerplaatsen te zoeken + iedereen gaat op tijd zijn :)kijk anders eens op hun site www.cloosterhof.be groetjes sophie
Ik kan je eventueel helpen als je een suite van oldtimers wenst in Jaguar, voornamelijk Jaguar MK 2.
Heb je een emailadres waar ik aan meer info kan geraken?Alvast bedankt.groetjesAngela