Terug naar overzicht
Er bestaat een Nederlandse website waarop allerlei originele bedankjes te vinden zijn: www.geluk.com . Je kan een doos met voorbeelden laten opsturen. Groetjes!
heb t net ook gezet op een vorig vraagje. Wij maken cd'tjes met alle muziek van ons huwelijk op. vinden wij zelf heel leuk. Het hoesje kan je ook zelf bedenken dan. Bij ons komt het op ongeveer 70 cent of zo er bedankingen. Hebben ook even aan kaarsen gedacht: in Kruidvat vind je er mooie en niet zo duur. groetjesBieke180507
Hey Evelien,Op een van mijn laatste 2006 videoreportage had het bruidspaar hetvolgende afgegeven :Een blikje met volgende tekst :" Na xxx mooie jaren hebben wij vandaag elkaar gewonnen.Misschien win jij nu ook ! Bedankt voor jullie aanwezigheidIn het potje zaten gekleurde suikerhartjes "I love you" + een lotje van ?? dat men moest krabben "SuccesFreddy
Hey,Wij hebben zelf een cd-rom gemaakt met een kleine fotoreportage van onszelf op : van de reizen, onze hobby's, ons huis etc (nie al té lang hoor) Die zitten natuurlijk in een cd-doosje, dat bezorgen we vooraf aan de fotograaf die er dan vooraan een foto van de dag zelf zal insteken, 's avonds op het feest hebben we ze al terug en kunnen ze meegeven!GroetjesSofie
Wij gaan een groeicadeautje geven. Dat zijn van die kleine teracotta pojtes met daarin zaadjes om zelf te planten.We hebben gekozen voor vurige liefde, vergeet me nietje, klavertje vier en zonnebloem. Ik ga dan voor elke bloemsoort een passend tekstje schrijven.Ik heb die potjes gekocht in kruidvat. 50 cent per stuk...groetjes,Lieke22/06/07
ik heb van die glazen potjes gekocht voor 0,75 euro en die heb ik gevuld met van die gekleurde harten snoepjes en dan een roze lintje rond met een kaartje bedankt en onze trouwdatum erop. Dus ik was gesteld voor nog geen één euro per bedankje.Groetjes Greet
Wij maken kleine bezempjes met lintjes en een kaartje aan omdt wij tijdens onze viering "over de bezem stappen" naar een oud-keltisch gebruik. We maken ze van 3 lange, dunne bamboestokken (casa) en de haren van 2 grove borstels. Daarbij nog wat lintjes zullen we voor nog geen 7€ een 80-tal bezempjes hebben.Groetjes, Mara.
Wordt het dan niet meer gedaan of is het dan niet meer voldoende om bedankingskaartjes met foto van de trouwdag zelf 's avonds te laten leveren aan de feestzaal door de fotograaf en dan per koppel zelf af te geven?
wij gaan zakjes snoep vullen met daaraan een klein kaartje met onze foto's erop en een klein tekstje. Voor Lindsay: wij kunnen dezelfde dag nog geen foto's krijgen en achteraf naar iedereen een foto opsturen, lijkt me nog een gedoe...
Lindsay,dat wordt nog heel vaak gedaan. Maar wij vonden dat in totaal heel duur uitkomen om dat dezelfde avond klaar te hebben. Daarom hebben we naar een goedkoper alternatief gezocht. Maar dat moet iedereen binnen zijn budget zien natuulijk.groetjesBieke180507
Goedendag allemaalkijk eens op www.dantasimport.nl daar hebben ze hele leuke en originele bedankjes enzogroeten danny
Wij hebben mini-verfpotjes besteld die we dan gaan vullen met krijtjes. Mijn vriend werkt namelijk in een verfgroothandel en ik sta in het onderwijs! Heel persoonlijk dus.De etiketjes hebben we laten ontwerpen door d vriend van mijn nicht.Groetjes,Elke