Terug naar overzicht
Hallo Martine,Ik weet niet of je van jezelf lange nagels hebt, anders kan je bij de manicure gewoon een french manicure laten doen, ik heb dat ook eens laten doen en dat was heel mooi.Ik ga voor het huwelijk valse nagels zetten, ik heb het vorige keer eens uitgetest en heb deze makkelijk 2 weken kunnen houden. En niemand die het verschil heeft gezien met echte gelnagels. (er hebben enkele mensen gevraagd waar ik het heb laten doen). Ik doe dit ook zo omdat ik dan makkelijk de nagels eraf kan halen (voor mijn job zijn zo'n nagels ook niet echt praktisch, ik ga telkens door de handschoenen als ik deze moet aandoen)Veel plezier op 5mei! (dat is net de dag dat ik mijn eerste passessie heb.)Groetjes,Véro16/6/2007
Ik zou niet kiezen voor gelnagels. Je kunt ook naar de manicure gaan. Daar maken ze je nagels en handen ook mooi en doen er mooie lak op. Ik vind dat zeker zo mooi.
Ik weet dat het normaal gezien niet mag, maar ik ken veel mensen die een ziekenhuis te werk gesteld zijn als verpleegster en die toch gelnagels hebben. Blijkbaar voeren ze daar geen controles naar. Als je het graag ziet, doe het dan gewoon. Een huwelijk kost zoveel dat die €50 waarschijnlijk weinig zal veranderen aan de totaalsom...GroetjesIsabel01/09/07
Hoi MartineIk zou die gelnagels ook niet doen. (ik doe het niet) Heb al gehoord van anderen die dit laten doen hebben & een vriendin die dit doet, dat het toch niet zo goed is voor je nagels. Ik heb vanmezelfd stevige en lange nagels (als ik ze laat groeien) dat het niet nodig is. Ik ga ze gewoon lakken.Gelnagels is niet zo gezond voor je nagelbedding. Je nagels worden er zeer teer door en breken onmiddellijk af als je ergens tegenstampt als je ze er laten afhalen hebt...Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007