Terug naar overzicht
Dag kim,Mijn juwelen kwamen van bij Bigor. Die hebben in de meeste grote winkelsteden (Roeselare, Wijnegem Shopping, Antwerpen, Brussel, ...) een filiaal. Ze hebben denk ik ook wel een website.Ik had een armband en een collier met ivoren parels. Iedereen vond het heel mooi. HeidiGetrouwd op 09-09-06
Hey,Ik laat in het Elfenatelier in Heist o/d Berg juweeltjes maken die bij mijn jurk passen. Ik heb een stukje stof en een foto van de jurk meegenomen en op basis daarvan werd een eerste ontwerpje gemaakt. We hebben dan gezegd wat we wel en niet veranderd willen zien en binnenkort mogen we het halskettinkje en het armbandje gaan afhalen. Het zal prachtig bij mijn jurk passen.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Ik heb mijn juweeltje gekocht bij 't Uurke in Merchtem. Heel veel keuze daar. Wel niet de klassieke stijl van juwelen. Veel Nico Taeymans, Kaat Tilley,...Ik heb iets van Kaat Tilley gekozen omdat dat echt heel goed bij de stijl van mijn jurk past.Het is natuurlijk niet in het Antwerpse...