Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar juwelen kopen?

16-3-2007 13:41:21
Hallo!
Waar kopen jullie je juwelen? Heb eens gekeken in de winkel waar ik mijn kleed besteld heb maar daar hebben ze maar een beperkte keuze..weten jullie een winkel in het Antwerpse waar ze veel setjes (collier, armband en oorbellen) met parels hebben?
Groetjes,
Kim

kim
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1351

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik16-3-2007 14:25:08

Dag kim,

Mijn juwelen kwamen van bij Bigor. Die hebben in de meeste grote winkelsteden (Roeselare, Wijnegem Shopping, Antwerpen, Brussel, ...) een filiaal. Ze hebben denk ik ook wel een website.

Ik had een armband en een collier met ivoren parels. Iedereen vond het heel mooi.

Heidi
Getrouwd op 09-09-06

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik16-3-2007 15:15:31

Hey,

Ik laat in het Elfenatelier in Heist o/d Berg juweeltjes maken die bij mijn jurk passen. Ik heb een stukje stof en een foto van de jurk meegenomen en op basis daarvan werd een eerste ontwerpje gemaakt. We hebben dan gezegd wat we wel en niet veranderd willen zien en binnenkort mogen we het halskettinkje en het armbandje gaan afhalen. Het zal prachtig bij mijn jurk passen.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 10:55:21

Ik heb mijn juweeltje gekocht bij 't Uurke in Merchtem. Heel veel keuze daar. Wel niet de klassieke stijl van juwelen. Veel Nico Taeymans, Kaat Tilley,...
Ik heb iets van Kaat Tilley gekozen omdat dat echt heel goed bij de stijl van mijn jurk past.
Het is natuurlijk niet in het Antwerpse...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...