Nu Online
Momenteel zijn er 695 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

18-3-2007 9:52:56
ik zoek trouwschoenen in de omgeving van kortenberg weet er iemand in welke winkel je best kunt gaan zou zilverkleurige of goudkleurige moeten hebben

sarah
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 834

chantal
14-7-2007
 Meld misbruik18-3-2007 10:10:31

dag sarah,

In de omgeving van kortenberg weet ik spijtig genoeg geen winkels maar als je er niet tegenop ziet om een langere reis te maken ik ben van waanrode en ben gisteren in zandhoven mijn trouwschoenen gaan halen.
De winkel noemde Van Loock het is een reuzegrote winkel met een heel uitgebreide collectie ook trouwschoenen een keuze iets enorm ik denk dat er in de etallage wel 300 schoenen of misschien wel meer stonden. Echt een geweldige winkel met alle denkbare merken, moddellen en kleuren. Als je wil stuur ik je het juiste adres en de openingsuren door. Laat het me dan maar weten chantalcypers@hotmail.com.

Ik hoop dat je slaagt in je zoektocht want dat geeft een heel goed gevoel.

Groetjes chantal

arianne
8-9-2007
 Meld misbruik18-3-2007 11:13:14

Hallo,
Heb vorige week bij Avance mijn trouwschoenen gevonden, zacht goudkleurige schoentjes. Had al op bepaalde plaatsen gaan zien, maar deze genoten toch mijn voorkeur. Denk, Avance vind je in elke stad.
Veel succes in je verdere zoektocht.

Groetjes Arianne

sabrina
7-7-2007
 Meld misbruik19-3-2007 12:06:23

Hey Sarah,

Ikzelf woon in Tervuren. Ik weet dat er in Tervuren een winkel is die sinds februari bruidsschoenen hebben, ik ben er zelf niet geweest want ik heb de mijne in zandhoven gekocht. Als je zilver of goud moet hebben ga gewoon is kijken in Leuven daar zijn schoenwinkels genoeg zou ik denken.

Succes,
Sabrina
07/07/07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...