Terug naar overzicht
Hallo Evi,Alleszins proficiat en leuk dat je hier nog eens komt meelezen met ons!Groetjes,Mieke
evi, van harte gefeliciteerd en geniet van jullie toekomst samen.
Hoi Evi,Gefeliciteerd! Ik kan ook bijna niet wachten tot het bij ons zover is. Maar goed, deze tijd van voorbereiden is ook heel mooi.Groetjes Selma
hallo Evi,dikke proficiat en veel geluk samen, ik moet nog 5maand wachten!!!!dikke kusvéke
Hi Evi,Proficiat!!!Wij zijn ook aan het aftellen, we trouwen zaterdag voor de wet. Ons huwelijksfeest is pas 16juni (dan trouwen we ook voor de kerk) maar ik kijk nu toch ook al uit naar zaterdag. Dan gaan we lekker eten met de naaste familie en getuigen. Dus eigenlijk 2 keer feest.Ik ben al ongeduldig om mijn nieuwe outfit aan te trekken, wat gaat dat dan wel niet zijn de week voor ons huwelijk in juni, dan ga ik heel de tijd mijn trouwjurk willen aandoen denk ik.Ik wens jullie beide nog het beste voor de toekomst.Groetjes,Véro
hallo evi ,dikke dikke profisiat aan jullie twee ,we wensen jullie heeeel veeeel geluk,en fijn dat je nog op deze site iet laat weten,wij nog 110dagen
Hoi Evi,Proficiat voor jullie beiden!! Ikzelf ben getrouwd op 23/02/07, vrijdag een maandje dus!! De tijd vliegt echt voorbij. Gelukkig hebben we nog ons groot huwelijksfeest om naar uit te kijken op 25/08! Want de tijd is veel te vlug gegaan en ik mis mijn trouwjurk al!!Groetjes,Lien