Terug naar overzicht
Hey Kathleen,Waarom ga je niet kijken bij Zara of Massimo Dutti. Ze hebben beslist een mooie keuze aan kostuums en ze zijn heel prijslijk. Zoiets kan je zeker na het huwelijk nog dragen.Deze 2 winkels zijn in de meeste grote steden te vinden.Groetjes,Vân en Michel07/07/07
Ja gaan wij ook es doen. Ik vond ook nog deze winkel in Gent, mr ben er zelf nog niet geweest:http://www.legiestkleedt.be/ Patricia01/08/2008
Hey,Legiest is inderdaad heel mooi, maar wel duurder voor zover ik weet. Je kan ook eens gaan kijken bij Mister Kado in de Langemunt. Hele mooie kostuums in alle prijsklasses en stijlen.Groetjes,Lieve
Hallo,wij hebben het kostuum van mijn verloofde gekocht bij Massimo Dutti. Qua prijs viel dat enorm mee, en ze zijn knap qua stof en snit. Een aanrader!Veel succes met de zoektocht!GroetenAnouk
Dat van mijn lief komt van Mister Kado in de Langemunt, echt een aanrader.
Wij hebben een kostuum bij Mexx gekocht. Jas, broek, hemd en das: 320 eur. Dat valt best wel mee, vind ik.
heyBij Deleye in roeselare of Kuurne heb je mooie kostumen voor een schappelijke prijs; rond 300 - 500 euro.groetjeskim180807