Terug naar overzicht
hey!Wij hebben onze garçons via kapaza gevonden.We hadden de vraag naar garçons erop gezet, en hadden dadelijk genoeg klanten.Als je wil kan ik eens vragen aan die wij hebben, ze vragen wel 10 euro per uur maar het zijn er wel die er iets van kunnen (zij zijn van Bilzen geloof ik)Groetjes, Els
hei elsgeef ze anders mijn emailadres maar dan kunnen ze me mailen en dan kan ik eens informerenalvast bedanktgrssas
hey saskia, Ik zie je emailadres wel nergens ;-)Ik zal je Marc zijn emailadres geven, dan kan je het zelf vragen.Hij kent zelf ook nog een deel garçons, dus...punica_1@pandora.beGroetjes, Els14/07/2007
Ik ben vroeger zelf meegeweest met een garçonbond. Als je mij je emailadres kan doorgeven (julie1602@hotmail.co) dan zal ik wel es rondhoren. Wij hadden een jaar of 3 geleden al €10,00 per uur. Maar daaronder vrees ik dat je niemand gaat vinden hoor, en anders in je vriendenkring es rondhoren,hé!grtz en nog veel suc6Julie
mijn emailadres is saskia_vanderheyden@hotmail.comalvast bedankt voor de moeite
hello!Je kan misschien als er een hotelschool in je buurt ligt eens gaan vragen of er studenten dat willen doen. Hier in hasselt zijn er toch veel die dat graag doen om een klein centje bij te verdienen!Veel succes nogCathleen