Terug naar overzicht
Hallo Joke,Wij betalen €70 voor het drukken (en dit voor een onbepaald aantal kaarten, dus geen verschil of het er nu 20 of 200 zijn).Dit is voor de druk op 1 zijde, wanneer de kaart bv zoals de onze ook een opdruk heeft op de voorzijde (onze namen) dan betalen we hiervoor €30 (ook onbeperkt aantal).Indien we een speciale kleur willen voor de letters dan betalen we hier €18 voor.Drukproeven zijn allemaal gratis.Groetjes,Véro16/6/2007
hieronder een aantal tarieven die wij gekregen hebben:AVA: 75 euro drukwerk (voorkant: 20 euro, binnenkant 55 euro)bij UNIVERS in Merelbeke: 220 euro bedrukking voor- en binnenkantBij een drukker in Lede: voorkant: 35 euro, binnenkant 75 euro.Als ik het allemaal goed begrepen heb, dan komen bij deze tarieven enkel nog de kostprijs van de kaartenHopelijk ben je hier al iets mee geholpen...GroetjesCaroline
Hey,het is niet mijn bedoeling om reclame te maken en ik ben zelf ook een bruidje in spé, maar je kan misschien eens horen bij grafisch bureau Ilka. Hun website is http://www.ilkagb.be . Dit is het bedrijf van mijn toekomstige die grafisch ontwerper is. Volgens de klanten (die meestal zeer tevreden zijn) is hij niet duur. Dit komt omdat het zijn bijberoep is. Je kijkt maar eens op de website en je kan natuurlijk ook altijd een offerte aanvragen hé. Er zijn al verschillende bruidjes op deze site die dit gedaan hebben en ook besteld hebben.Je ziet maar.In ieder geval veel succes!Groetjes Katrien
Hallo, Wij betalen 55 euro drukkosten.Tweezijdig dan komt er een meerprijs van 28 euro bij. Een andere kleur dan zwarte inkt dan betaal je 12 euro extra en dat is voor zoveel kaarten als je wil.Groetjes
Hey Joke,Soms zit er schandalig veel verschil tussen offertes van drukkers: weet goed dat sommige drukkers gewoon profiteren van het feit dat het om huwelijksdrukwerk gaat!!Bij ons zat er meer dan 200 euro verschil op de duurste offerte en de goedkoopste. En dan kon je duidelijk de lijn doortrekken wie een eerlijke offerte gaf en wie niet.In totaal hebben wij voor 150 uitnodigingen digitaal in kleur gedrukt (is een stuk goedkoper dan in kleur drukken maar wel duurder dan in zwart drukken en iets minder van kwaliteit dan in kleur gedrukt maar voor onze uitnodigingen viel dit niet op) + de kleine kaartjes receptie/avondfeest + 150 enveloppen hebben wij 280 euro betaald. Die enveloppen kwamen op 40 euro dus uitnodigingen zonder die enveloppen komt op 240 euro.Menukaarten zullen ongeveer op 120 euro komen voor 60 stuks (ook in kleur digitaal gedrukt).Dit was niet de goedkoopste offerte maar wel een drukker die ik vertrouwde... We zijn ook eens gaan praten met de drukker met de goedkoopste offerte maar die wilde aan onze uitnodiging (eigen ontwerp) al vanalles veranderen omdat hij het zelf niet mooi vond...Mvg,Wendy