Terug naar overzicht
Wij trouwen ook met een koets van friesenhof bries uit geel. Een collega van mij is ook in deze koetsen getrouwd en ze was er heel tevreden over. De paarden zijn heel mooi verzorgd en de mensen zijn echt vriendelijk. Ook niet te duur vind ik. Kijk maar eens op www.friesenhofbries.be Wij hebben de witte koets en een grote koets voor de suite.Wanneer trouw je?Want je moet er snel bij zijn hoor!Groetjes,wendy
Hi Nele,Wat Wendy schrijft over Friesenhof is juist. Als videograaf heb ik een huwelijk met Friesenhof meegemaakt. Prachtig en niet zo duur voor hetgeen men krijgt. Ik meen echter dat je Friesenhof in Averbode ipv in Geel moet vinden.SuccesFreddy
Etienne Vandevelde verzorgt ook koetsen en als je dat wenst kan hij ook je ceremoniemeester zijn. Ik heb met hem contact gehad en was daar heel tevreden over. Ik vind wel enkel zijn email terug:etienne.vandevelde@euphonynet.be veel succes,C.
Hey,Vanwaar ben je ergens?Ik heb een hele lijst met adressen.Toch even vermelden dat er een verschil is tussen 'friesenhofbries' in Geel en 'friezenhof' in Averbode.Wij zijn in Averbode gaan kijken. Dat waren heel vriendelijke mensen maar hun koetsen waren in erbarmelijke staat.Een tip: ga steeds de koetsen en de paarden bekijken. Foto's zijn namelijk heel bedrieglijk.Groetjes, Sissi
Het is inderdaad Friesenhof uit Geel. Wij zijn al naar de koetsen en paarden gaan kijken. De koetsen zijn goed onderhouden, er is natuurlijk altijd wel iets aan he. Sommige koetsen zijn immers honderd jaar oud. Maar ze zien er nog heel goed uit hoor. En de paarden zijn prachtig. Ik wilde absoluut gitzwarte Friese paarden en zo'n mooie heb ik enkel hier gezien.Groetjes
Wij trouwen ook met de koetsen van Friesnhofbries uit Geel. We hebben ze ook al gezien en ze zijn heel goed verzorgd.GroetjesRebecca11/08/07