Terug naar overzicht
can't take my eyes off you is wel iets leuks en toepasselijk van tekst vind ik persoonlijk :)
Wij gaan een discoswing doen op summerjam (underdogproject)omdat dit lied een hit was toen wij elkaar leerden kennen.We hopen zo de genodigden te kunne verrassen met een bijzondere openingsdans.Peggyhttp://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl 23/06/07
Linda,kan je mij zeggen waar jullie gaan dansles volgen? Hoeveel betalen jullie?groetjes,Marjolein
Hoi Marissa,Die plaat van can take my eyes of off you die vond ik ook leuk maar die duurd 5 en een halve minuut dat vond ik zelf wat te lang duren voor een openingsdans. groetjes Linda
Hoi, wij gaan danslessen volgen en gaan dit doen op stephanie millis - never knew love like this before.. Is niet echt een traag liedje, zit toch beetje ritme in ...Is ook door natalia gecovered geweest.SuccesSarah15/09/07
Hoi Sarah,Ik krijg dat nummer niet gedownload van stephanie millis.Ik dacht dan kon ik eens luisteren naar dat nummer.Balen zeg. Weet jij hoe ik dat liedje op een andere manier kan beluisteren?groetjes Linda