Terug naar overzicht
Hoi LiesIk ben ook van Lochristi en trouw 20 juli (de dag voor jou dus). Ik heb een kapster uit de bosdreef (Curls & Nails CV)Ben je daar al eens gaan luisteren? Ze heeft goede ideeën, ga een afspraak maken voor mijn proefkapsel daar...En eigenlijk zoek ik ook een kapper die mijn haar de dag erna of de maandag kan knippen... Ik zou na mijn trouw een ander kapsel willen en voor ik op huwelijksreis ga. Heb nu enorm lang haar en zou het willen laten knippen in een mooi modelletje en korter (tot aan de schouders). De maandagavond vertrekken we op huwelijksreis, maar ik vind precies ook niemand!Trouw je voor de kerk en de wet op 21 juli in Lochristi?GroetjesVeroniek20 07 2007
als je echt niemand vind, kan je misschien ook eens een vraagje op kapaza of zo zetten?Er zullen wel kappers zijn die dit na hun uren doen.
hallo, ik heb de kapster van pompidou (www.pompidou.be ) misschien kan je het haar eens vragen? Of kajos? Www.kajos.be
Veroniek, Ik ben nog niet gaan luisteren in de bosdreef. Misschien een goed idee! Ik trouw voor de wet op 20 juli. Op 21 juli kan je niet voor de wet trouwen aangezien het een feestdag is.
Ik had het al veel eerder moeten vragen. Ik ben al sinds november aan het zoeken en deze middag heb ik een kapper gevonden. De mevrouw van 'de nieuwe schaar' wil in haar verlof voor mij wel open doen. Ik kan wel maar eind juni mijn proefkapsel gaan laten doen dus als dat nu niet meevalt dan heb ik wel een probleem natuurlijk. Want ik kan dan echt niemand anders meer vinden voor op een feestdag. Hopen dus dat het meevalt. Ik ken dat kapsalon ook niet dus is helemaal spannend. Als er mensen daar al ervaring mee hebben... Laat maar weten hé.
Dag LiesjeHeb dit berichtje juist geplaatst bij 'The Village' (hoofdpagina), maar weet niet of je het zal zien. Daarom plaats ik het hier nog eens, want zo krijg je een mail... Je mag gerust antwoorden op de hoofdpagina hoor...Ben juist enkele berichtjes opnieuw aan het lezen...Zie dat jij trouwt voor de wet op 20 07 2007 is dat in Lochristi? Zoja welk uur?Wij trouwen dan ook voor de wet in Lochristi om 14.00... Misschien zien we elkaar dan wel en waar trouw je voor de kerk?Heb je nu al een kapper gevonden?Veel succes!Veroniek20 07 2007