Terug naar overzicht
Hoi JenniferDus als ik het goed versta nemen jullie een priester die niet aan het kappeltje vasthangt? Dan kunnen jullie toch ook in een andere kerk met een andere pastoor de mis bijwonen?Ik zou je toch ook aanraden om toch eens op gesprek bij hem te gaan en misschien valt het dan wel mee... Wij hadden het omgekeerde aan de telefoon héél vriendelijk enzo, maar als we op gesprek gingen... Hij zei dat er zelfs geen middengang in de kerk mogelijk was! Ik woon daar al 25 jaar en voor hij priester was, is er altijd een middengang geweest!Wij zijn veranderd van priester en kerk!Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
hey jennifer, ik snap je volledig, je hebt geen commentaar nodig! het is jouw trouw! maar je kan je aanstaande ventje misschien een pleziertje doen door toch eens een afspraak met hem te maken en wie weet, valt het nog mee! en is het niet naar je zin, dan ga je er niet mee door he! dan neem je een andere! it's your wedding, your call! veel succes ermee
Wij trouwen ook in een kleine kapel, heel gezellig en eenvoudig.Ga nog eens met hem praten als je vriend dit zo belangrijk vindt, maar als je gevoel zegt dat dit niet ok is, zoek dan gewoon iemand anders. Rent-a-priest? Waren op onze dag jammer genoeg volzet, maar hebben via via iemand gevonden die heel enthousiast is. Onze pastoor spreekt nu wel niet meer tegen ons, maar ja... Dat nemen we erbij!
lieve bruid, in augustus trouw ik voor 2de keer voor de wet, wij willen dankviering in kerk, onze priester wil dat niet, ook ik heb ne preek gehad met gevolg dat wij naar een andere gemeente gaan waar een priester van 80jaar dat wel wil doengroetjesvekeVEKEVIN@hotmail.com
Wat hebben priesters eraan om zo moeilijk te doen? het is toch niet hun trouwfeest??alleszins heel erg bedankt voor de reacties, blij dat ik niet alleen met dat probleem zit.Moed allemaal!Jennifer(15/09/07)