TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
15-9-2007
|
20-3-2007 14:06:28
Dag Petra, Mijn zus is dit weekend een suitekleed in de Bruidsschat gaan kopen. Ik was er jammer genoeg niet bij, maar ze zei dat de suitekledij heel mooi was, van allerlei merken (ze heeft zelf eentje van Linea Raffaelli genomen voor slechts 399euro). De trouwkledij heeft ze niet naar gekeken, maar op het eerste zicht leek het een mengeling van modern en ouderwets. Op internet kun je trouwens al een groot deel of zelfs het volledige aanbod bekijken.
Succes, Jennifer (15/09/07)
|
|
Greet
24-8-2007
|
20-3-2007 22:31:34
Hallo,
Ik ben langsgeweest in de bruidsschat in Brugge. Het aanbod is gevarieerd. Veel hangt ervan af of je een courante maat je hebt, en wat voor soort trouwjurk je wil. Ik vond het zeker en vast de moeite waard om te doen (hoewel ik uiteindelijk mijn kleed daar niet gekocht heb). Het was wel mooi maar ik vond niets "in mijn stijl". Als je d'er iets vind, is het zeker en vast prijslijk. Kijk zeker op internet, ze hebben wel wat keuze. De verkoopster is wel vriendelijk maar zag mij "in veel kleedjes" goed passen.
Succes ermee!
Greet 24/8/2007
|
|
sadia
7-7-2007
|
1-8-2007 12:47:24
Hoi Petra,
Indien je nog op zoek zou zijn naar een trouwjurk, ik verkoop een trouwjurk uit de collectie 2007 van Linea Raffaeli, in ivoorkleur, maat 40. Als je interesse zou hebben, mag je me steeds mailen op sadiake@hotmail.com.
Groetjes, Sadia
|
|
nathalie
|
14-9-2007 11:28:12
Hallo, Ikzelf heb daar in jan 07 suitekledij gekocht, was daar tevreden van. Nu is het wel zo dat de verkoopster toen duidelijk zei dat ik het nadien terug mocht brengen om terug verder te verkopen gezien de kostprijs! nu blijkt dat ze recent ook nieuwe kledij gaan verkopen endus tweedehandskledij van max.1jaar oud gaan terug nemen.Van misleiding gesproken?? Groetjes en veel sukses, Nathalie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|