Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Draaiboek?

20-3-2007 15:55:43
Hallo bruidjes,

Ik hoor precies van veel mensen dat ze een draaiboek opstellen voor hun huwelijk. Ik heb mijn huwelijk al achter de rug (23.02.07) en heb daar geen draaiboek bij gebruikt. Het was trouw voor de wet, fotograaf, intiem etentje met familie. Nu heb ik wel nog mijn groot huwelijksfeest in het vooruitzicht waar ik mij op moet voorbereiden. Nu weet ik niet of het handig is een draaiboek te gebruiken hiervoor? Waarvoor gebruik je een draaiboek, wat moet ik me er bij voorstellen? Kan iemand mij wat meer uitleg geven en inlichten?

Dank je wel!

lien
23-2-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 508

Ilse
12-5-2007
 Meld misbruik20-3-2007 16:52:54

Een draaiboek is eigenlijk gewoon een planning van de dag, zodat iedereen weet wanneer hij waar moet zijn...

Op onze site heb ik 't onze gezet:
http://users.telenet.be/IlseEnDries
In het iets meer gedetailleerde staat ook nog wanneer de broodjes moeten gehaald worden, wanneer mijn ma naar de kapster moet, wanneer mijn tante m'n ventje moet gaan halen, hoe laat komt de fotograaf en de ceremoniemeester en de bruidskindjes toe bij de bruid, ...

Je vult 't beetje bij beetje op naarmate je meer afspraken vast liggen hebt...

Groetjes,
Ilse
12 mei 2007

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik20-3-2007 19:40:39

hallo, ik ga daar gewoon het verloop van de dag in opschrijven met waar we op welk uur moeten zijn... hoe laat de fotograaf, kapper, visagiste, ... bij ons zijn... gewoon om voor mezelf een overzicht (lees controle:-)) te hebben

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...