TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mieke
7-7-2007
|
20-3-2007 18:37:27
Wij gaan waarschijnlijk LoveGeneration nemen van Bob Sinclair, omdat dit "ons liedje" is... maar we trouwen wel niet in de kerk, maar in de tuin via Rent a priest. En ik doe de intrede met mijn ventje, niet mijn vader...
groetjes
|
|
Cathleen
26-5-2007
|
20-3-2007 19:26:37
hello!
wij zijn aant twijfelen tussen het klassieke intrede lied of gravity of love van enigma. Ik vind dat dus een geweldig nummer. Misschien ben je er iets mee, veel succes nog
Cathleen
|
|
vanessa,
27-7-2007
|
20-3-2007 21:40:02
Wij gaan voor klasiek maar wel mooi
-Yanni: Adagio in C Minor of -Enya: Marble Halls
groetjes Vanessa
|
|
Linda
8-6-2007
|
20-3-2007 21:44:01
Hoi Esther, Wij gaan 8-6-07 trouwen en nemen het nummer this is the moment van rene froger. Dit vinden wij echt een gepast nummer voor intrede voor in de kerk. groetjes Linda
|
|
Chantal
1-9-2007
|
21-3-2007 7:52:42
Hallo Esther,
Wij nemen als intredelied voor de kerk Allegria van Cirque du Soleil. Dit duurt tussen de 4 à 5 minuten.
Groetjes, Chantal 01.09.07
|
|
Lieselot
19-5-2007
|
21-3-2007 9:29:57
Hoi Esther,
wij nemen een klassiek nummer, maar het is zeer feestelijke muziek. Trumpet Voluntary (J. Clarke)
Groetjes, Lieselot 19.05.2007
|
|
Selma
8-9-2007
|
21-3-2007 11:51:26
Bij ons komen twee trompetspelers (familie van mij vriend, die zelf ook trompet speelt). Als wij binnenkomen willen we graag een bruiloftsmars.
|
|
VERA
18-7-2007
|
21-3-2007 11:53:10
hallo bruidje, wij hebben gekozen voor marco borsato : jij alleen xxx
|
|
Sarah
7-7-2007
|
21-3-2007 13:03:16
Wij kiezen voor: "eenmaal komt voor jou die dag" van Christoff. Voor sommigen onder jullie mss een vreemde keuze. Maar het is echt een passend nummer en wij kennen Christoff redelijk goed. Vandaar.
groetjes.
P.S. : dit is de tekst
Je droomt elke nacht van hem, van de man die jou zo bemind, en die jou met zijn lieve lach altijd bespeeld. Je voelt je zo vaak alleen, nooit een hand die je zachtjes streelt maar misschien staat het geluk al voor je deur.
Eenmaal komt voor jou die dag, die je nooit vergeten mag, dan begint de mooiste tijd van heel je leven.
Eenmaal komt voor jou die dag, je bent betovert door zijn lach, al je zorgen zijn voorbij je bent verliefd.
Dan weet je wat liefde is en je voelt ook waarvoor je leeft en al je dromen worden werkelijkheid.
De weg voert jou naar ‘t geluk, geloof me hiervan krijg jij nooit spijt, en als het je overkomt neem dan de tijd.
Eenmaal komt voor jou die dag, die je nooit vergeten mag, dan begint de mooiste tijd van heel je leven.
Eenmaal komt voor jou die dag, je bent betovert door zijn lach, al je zorgen zijn voorbij je bent verliefd. Weg met die eenzaamheid, nooit meer een slechte tijd, de liefde diep in jou vindt eindelijk zijn weg.
Eenmaal komt voor jou die dag, die je nooit vergeten mag, dan begint de mooiste tijd van heel je leven. Eenmaal komt voor jou die dag, je bent betovert door zijn lach, al je zorgen zijn voorbij je bent verliefd. Al je zorgen zijn voorbij je bent verliefd.
|
|
Vân
7-7-2007
|
|
|
ilse
18-8-2007
|
22-3-2007 15:11:25
Hoi Esther
Wij kiezen voor een liedje van Barbra Streisand & Bryan Adams: I finally found someone. Wij vinden dit gewoon een prachtig liedje met een passende tekst :o)
Groetjes en hopelijk vinden jullie ook jullie ultieme intredeliedje.
Nog veel succes en plezier met de voorbereidingen van jullie mooiste dag. groetjes, Ilse (18.08.2007)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|