Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op reis met sunworld

20-3-2007 18:56:57
Hallo allemaal,
heeft er iemand ervaring met het reizen met Sunworld in het algemeen en naar Kenia in het bijzonder? In elk reisbureau stellen ze ons de reizen van Thomas Cook en Jetair voor, de reizen van Sunworld komen niet ter sprake. Ik begin me af te vragen of dit een reden heeft. Tenslotte willen we echt wel dat onze huwelijksreis geslaagd is!!
Is er iemand die al gereisd heeft met Sunworld en zijn/haar ervaringen kan delen? Ook ervaringen ivm Thomas Cook en Jetair zijn welkom!

groet, heidi

Heidi
6-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 717

maarten
7-7-2007
 Meld misbruik20-3-2007 19:21:44

Ik heb zelf in een reisbureau gewerkt en ik kan je vertellen dat Sunworld altijd problemen geeft. Altijd keren klanten met klachten terug. Geloof me maar; goedkoop = slechtkoop.
De skireizen die ze organiseren (Skiworld) zijn ok, maar verdere reizen zijn niet aan te raden.

Astrid
8-9-2007
 Meld misbruik20-3-2007 19:52:27

Dag Heidi,

in tegenstelling tot Maarten hebben wij wél een goeie ervaring met Sunworld. Vorig jaar zijn we met hen naar Egypte geweest en niks op aan te merken! Leuke boot (was cruise op de Nijl), super gids en goede excursies. En de prijs was idd merkelijk goedkoper dan bij andere organisaties. Met Kenia heb ik geen ervaring..

Veel succes met jullie beslissing!
Astrid
08.09.2007

Els
19-5-2007
 Meld misbruik21-3-2007 10:09:50

Dag Heidi,

Wij zijn vorig jaar met Sunworld naar Kreta geweest en onze ervaringen waren ook niet 100% positief.
Voor de transfer van luchthaven naar hotel met de bus moesten we ook langs andere hotels passeren (is meestal zo), maar ook langs een ander dorp dat bijna een uur verder lag.
Ons hotel was ook niet super. We hadden voor goedkoop gekozen dus wisten we dat we geen luxe moesten verwachten, maar het was gewoon niet proper.
De rest van de organisatie was wel in orde, dus gewoon een paar minpuntjes.
Maar we hebben er het beste van gemaakt en een plezante reis gehad :)

Groetjes, Els
19/05/07

Maartje
13-10-2007
 Meld misbruik23-3-2007 10:05:07

Hey,

Wij gaan op huwelijksreis naar Kenia met Thomas Cook.
Tot nu toe zijn we altijd met hen of met Jetair op reis geweest en we hebben nog nooit te klagen gehad.
Wij vertrouwen voor onze huwelijksreis dan ook op iets wat we kennen, want we willen niet dat deze reis zou tegenvallen.
Je kan ook altijd eens zoeken naar een reisbeoordelingssite op internet. Misschien staat Sunworld er op en kan je eens zien wat anderen van die reis vinden.

Grtz
Maartje

Liesbet
10-11-2007
 Meld misbruik23-3-2007 12:08:21

Hallo,

Ik zou je eerlijkgezegd ook afraden van met Sunworld op vakantie te gaan. Ik ga in ieder geval nooit meer mee met Sunworld of Skiworld. Heb ooit op skivakantie (met Skiworld) een voedselvergiftiging gehad en daar hebben ze heel slecht op gereageerd. Heel het hotel was ziek maar de mensen van Skiworld vonden dat niet belangrijk en er is ook nooit een verontschuldiging of andere tegemoetkoming van hen gekomen. Ik zou dus een andere organisatie zoeken.

Groetjes,

Liesbet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...