TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cathy
15-12-2007
|
20-3-2007 22:12:11
Hey Franciska,
Wij trouwen wel niet voor de kerk, maar denken er ook aan het burgerlijk huwelijk en het huwelijksfeest op een andere dag te doen. Als dit inderdaad zo gaat gebeuren, zitten er een aantal maanden tussen, dus gaat m'n jurk zoieso nog niet af zijn. Ik denk dat ik feestelijke kledij ga aandoen, het mag dan toch wel iets specialer zijn he! Waarom niet iets opzichtig? Het is toch ook een speciale dag!
Groetjes, Cathy
|
|
Sofie
23-5-2007
|
21-3-2007 7:47:20
Ik zal een feestelijk jurkje dragen. Het is die dag immers je "echte" trouwdag. Zijden rok vind ik zeker kunnen.
Groeten
Sofie
|
|
Véronique
16-6-2007
|
21-3-2007 7:58:58
Hallo Franciska,
Wijzelf trouwen zaterdag al voor de wet (begin nu echt wel zenuwachtig te worden)en pas 16juni voor de kerk, dan houden we ook ons trouwfeest.
Mijn vriend gaat zaterdag een kostuum aandoen en ik heb ook een mooi feestelijk ensemble gekregen van mijn vriend. Voor deze dag mag het toch ook iets zijn dat feestelijk is, het is toch geen gewone dag. Daarna gaan we ook met de naaste familie en getuigen eten, dus hebben we ook een beperkt feestje.
Groetjes, Véro 16/6/2007
|
|
bieke
18-5-2007
|
21-3-2007 10:34:27
hey, wij trouwen 16 mei voor wet en 18 mei voor kerk. Ik heb een outfit bij Sarah Pachini gekocht. Niet overdreven chique, maar wel speciaal. Als je op zo'n dag nog niets bijzonders mag aandoen, wanneer dan wel hè. T is toch ook een feest dan. Dus ik vind wel dat je er dan ook feestelijk bij mag lopen. Maar je moet natuurlijk niet met een tweede trouwkleed afkomen. ;-) Mijn vriend heeft een mooie broek met hemd gekocht. Maar we hebben alle 2 wel iets dat we nadien nog veel aan zullen kunnen doen voor feestjes of 's zondags bv.
groetjes Bieke 180507
|
|
lien
23-2-2007
|
21-3-2007 13:02:16
Hallo,
Wij zijn getrouwd op 23.02.07 en ik heb toen mijn trouwkleed aangedaan. We zijn wel enkel voor de wet getrouwd , en er komt geen kerkelijk huwelijk. Op 25 augustus geven we ons groot huwelijksfeest, en dan kan ik er nog eens van profiteren om mijn bruidsjurk te dragen.
Iedereen doet er zo minimalistisch over, over dat burgerlijk huwelijk, en het duurt misschien niet lang, maar het is in principe, als het nagaat, wel het belangrijkste van heel de gebeurtenis!! Zonder die burgelijke trouw ben je niet getrouwd he;). Ik snap wel dat het emotioneel natuurlijk wel veel belangrijker is voor het kerkelijk huwelijk en t feest, maar k denk dat het belang van burgerlijk huwelijk soms vergeten wordt.
Groetjes! Lien
|
|
eveline
5-5-2007
|
17-4-2007 19:17:30
ik ben ook nieuwe kleertjes gn kopen - een zijden kleedje. in de winkel zeiden ze me dat niemand schoner mocht zijn dan de bruid en da vond ik een goed argument om het te kopen , haha!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|