Terug naar overzicht
Hey,Ik heb mijn kleding bij Linx in Hasselt gekocht. Ik heb er geen slechte ervaring mee...Groetjes
hallo karen,Ik heb mijn kleed ook bij linx gekocht en mijn ouders hebben hun suite kleding daar ook gekocht. wij werden heel goed onthaald en geholpen. de prijzen zijn niet zo goedkoop ongeveer zo'n 1400 euro voor een kleed en suite kleding voor een vrouw begint vanaf 600 euro. ik hoop dat je uiteindelijk een mooi kleed vind waarvan je kan zeggen "dat is het"!groetjes greet
Hey,Ik heb mijn kleed bij Linx in Leuven gekocht. We zijn daar goed onthaald en ik heb veel kleedjes mogen passen. Ik ben nu vol ongeduld aan het wachten tot ik mijn kleed mag gaan passen. Er zal wel nog wat werk aan zijn om het helemaal op maat te maken.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Hey Melissa,Heb mijn kleed ook gekocht by Linx in Hasselt.Ben er zeer goed ontvangen de 1st keer. Veel kleedjes aangehad en goede tips gekrechen van de verkkopster (Leni).Ben vorige week terug gaan voor de eerste passessie en vond het toen iets minder, kleed is betaald he....Dus 't moest allemaal snel snel gaan. En de naaister doet waar wij goesting in heeft en veranderd alleen maar wat zij denkt dat nodig is. Ach ben nog altijd blij met m'n aankoop en denk dat het op een ander niet beter is dus zou zeker eens langs gaan want ze hebben er echt mooie dingen.GroetjesKristel
Ikzelf ben bij Linx in Hasselt gaan passen en die mevrouw (een oudere) was super onvriendelijk!!! Zeker wanneer je naar een prijs vroeg, wat toch heel normaal is volgens mij.Daarna nog een keer terug geweest voor mijn moeder en toen keken ze ons bijna buiten...Ga er dus nooit meer naar binnen...Misschien moet je geluk hebben met de verkoopster...Katrien18-08-2007
Hallo, Ik ben bij LINX in Hasselt geweest. Ik had een jongere vrouw en die viel heel goed mee,maar daar liep ook een oudere vrouw rond en die was wel heel onbeleefd vond ik, maar dat zal je wel overal hebben. Ze hebben mij in ieder geval vriendelijk onthaald. Veel succes