TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
14-7-2007
|
21-3-2007 13:06:20
Ze hebben Nicky Van Kets in La Sposa in Roeselare, als dat niet te ver is van bij jou... Maar Nicky is wel heel speciaal, en dan zeker in zijn bruids-en suitekledij...Ik vind hem zelfs id collectie v dit jaar een beetje té...als je zegt dat je niet echt een bruidsjurk van hem wilt kopen, maar eerder suitekledij, dan moet je zorgen dat je veel vd collectie kan zien, en dan zou ik je aanraden eens op de site te kijken, of zelfs gewoon naar t hoofdbureau te bellen om aan hen raad te vragen. Mispak je echter niet, het is zeker één vd duurdere collecties, en daarom zeker niet de mooiere....ik persoonlijk was nogal teleurgesteld van de collectie 2007... Groetjes, Tine 140707 www.14juli.bruiloftsite.nl
|
|
Ann
30-9-2007
|
21-3-2007 13:22:17
Nicky zijn bruids-en suitekledij zijn inderdaad aan de duurdere kant. Zijn vader, Erwin Vankets, heeft ook hele mooie bruidskledij. Iets eenvoudiger dan Nicky en goedkoper dan zijn zoon.
groetjes Ann!
|
|
Peggy
23-6-2007
|
21-3-2007 13:55:17
Als je iets zoekt wat je nadien nog kan dragen zou ik persoonlijk niet zoeken in de collectie Van Kets. Het zijn zo speciale dingen dat je ze ook maar beperkt kan dragen. Heb je al gekeken in de collectie van onik onik? Daar heb je heel mooie stukken die net iets meer draagbaar zijn.
In ieder geval veel succes met je zoektocht.
23/06/07 http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
|
|
VERA
18-7-2007
|
21-3-2007 14:59:12
hallo Nathalie, probeer eens bij bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen, die mevrouw laat je droom uitkomen ook al is het dan niet van het merk dat je wilde, ze is super vriendelijk, echt te proberen vera
|
|
Jan
|
21-3-2007 21:21:45
Cony te Maria-Aalter (www.cony.be ) verkoopt ook Nicky Van Kets. Even informeren ?
|
|
bieke
18-5-2007
|
22-3-2007 9:56:53
De winkel waar ze alles van Vankets verkopen is volgens mij naast zijn atelier: ER Fashion in Beverlo als ik me niet vergis. Je kan hen ook op internet vinden hoor.
Veel zoekplezier Bieke 180507
|
|
els
7-7-2007
|
22-3-2007 12:38:06
Is inderdaad in Beverlo. Wij zijn in de winkel geweest voor een kostuum voor mijn ventje. als ik u was zou ik gewoon eens een daguitstapje naar Limburg maken! Maak wel eerst een afspraak. Hele vriendelijke en behulpzame mensen!!
|
|
Mieke
7-7-2007
|
23-3-2007 9:48:33
Hey, Ikzelf heb mijn kleed gehaald bij Mia Monta in Zottegem,het mijne is van Erwin Vankets (vind deze lijn persoonlijk mooier) maar Nicky hebben ze daar normaal ook en nog goed nieuws...het is dit weekend opendeurdag dus je kan meteen passen ook :-) veel succes
|
|
Van Nieuwenhuyse
|
2-4-2007 20:35:58
Hallo, Prima Donna in Deerlijk. Groeten, Michele
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|