Terug naar overzicht
Hi Nathalie,Ik ken geen visagiste of kapster bij jou in de buurt. Voor mijn make-up betaal ik €60 (proefmake-up en make-up op huwelijksdag zelf).Voor mijn kapper betaal ik €20. (ik heb kort haar dus moet niet opgestoken worden)Groetjes,Véro16/6/2007
Hoi NathalieIk heb het opgegeven een kapster te zoeken aan huis in Oost-vlaanderen (ben uit de buurt van Gent)... Heb bijna het volledige land afgezocht om iemand te vinden die aan huis komt, maar helaas... Ik ga nu bij een kapster dat 5 minuutjes rijden is van bij mijn ouders thuis (blijf daar toch slapen) en moet nog eens bellen voor een afspraak...Mijn make-up heb ik dan genomen van Myléne. Die komen aan huis en dit is gratis. Ik heb nu kunnen bekomen dat die mevrouw bij de kapster komt, heb ik ook geen probleem van eerst kapper en dan make-up of omgekeerd!Voor mijn kapsel is het 26 euro om het op te steken (heb héél lang haar) en het is dan afh. welke attributen ik gebruik in mijn haar en of ze watergolven (17€) of met de krultang (35€)mijn haar moet doen.Veel succes nog!GroetjesVeroniek20 07 2007
hoi, ik heb de kapster van Pompidou (www.pompidou.be ). Zij komt ook aan huis dus misschien kan je eens contact met haar opnemen. Zij heeft mijn haar opgestoken op de trouwbeurs in Gent en het was toen al heel mooi... ik heb er alle vertrouwen in... wat ze precies vraagt, weet ik niet omdat ik een arrangement van drie dagen neem speciaal voor bruidjes (met oa een manicure, pedicure,...) veel succes ermee
Zie dit misschien te laat, mijn kapster (www.kapsteraanhuis.be ) kent ook nog andere kappers die aan huis komen. Ook kan je trouwkappers aan huis terugvinden op www.kapperaanhuis.be , je moet dan het formuliertje invullen van waar je bent, waar je trouwt en dergelijke. Die zoeken dan een trouwkapper (die aan huis komt) voor jou.Je ziet maar;groetjes
Dag Nathalie, Ik ben demonstratrice van Mylène cosmetica en kan je make-up gratis aan huis verzorgen op de dag van je huwelijk.Voor meer info kan je mij mailen op marleen@lokersebc.beGroetjes,Marleen