Terug naar overzicht
Hey, Kijk eens op www.adagioceremonie.be in downloads. Daar staan heel wat misboekjes.GroetjesKristel
Beste,Een maand terug zijn wij ook bij de pastoor geweest en ik heb gewoon aan hem gevraagd of hij geen voorbeelden had? Ik heb er 5 gekregen en vandaaruit heb ik de structuur gevolgd en ingevuld met teksten die voor ons betekenis hadden. Sommige teksten kwamen uit de voorbeelden, andere vanop het internet. Ik heb gewoon in google misboekje getypt en krijg direct wat voorbeelden. Ik heb een week aan het boekje gewerkt en het was af. Nog eens laten controleren door de pastoor en bij de drukker gedaan. Gisteren heb ik het proefdrukje gezien en het was echt zoals ik het wou! Dus niet wanhopen en gewoon je hart er inleggen.Veel succesEls
Als je je emailadres doorgeeft, wil ik wel eens de ganse bundel van pastoraal werk doormailen... daar vind je een hoop teksten in voor alle onderdelen van de mis.GroetjesCaroline
hallo Ine,bij ons is het een 2de huwelijk, onze dankviering heb ik samen met teksten van priester gemaakt, ik wil je deze wel doormailen als je dat wik, geef dan seintje VEKEVIN@hotmail.com