Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie waar kopen?

21-3-2007 21:43:29
Hallo,

Vrijdag ga ik bruidslingerie kopen.
Ik ben van Schilde, weet er iemand lingeriewinkels waar ze veel keuze in bruidslingerie hebben in de provincie Antwerpen?
Ik heb al gehoord van Marie Fleur in Lier, heeft er iemand daar haar bruidslingerie al gekocht?
Ik twijfel nog tussen een bh en een torselet, wat hebben jullie gekozen?

groetjes
evi

Evi
23-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1046

Eva
13-9-2012
 Meld misbruik22-3-2007 7:09:49

Ik heb gewoon gekocht bij een lingeriewinkel, ik wou ook eerst een korset maar die van de winkel raadde mij dit af omdat dit niet al te gemakkelijk zit.
Ik zit in een andere regio dus kan je spijtig genoeg niet helpen

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 7:47:37

Hallo Evi,

Ik ga mijn bruidslingierie bij lingerie Ann in Brasschaat kopen. Ik ga daar altijd mijn lingerie kopen en ik ben er heel tevreden over. Weet wel niet of ze heel veel bruidslingerie hebben.
Er is volgens mij ook een vrij grote lingeriewinkel op de Turnhoutsebaan in Deurne. Maar daar ben ik zelf ook nog nooit geweest.

Veel succes met je zoektocht.

Groetjes,
Véro

Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 8:55:47

Dag Evi,

Ik heb mijn lingerie gekocht bij Anne Saterdag in Londerzeel. Da's natuurlijk helemaal niet in de buurt waar jij zoekt.
Maar het is voor je andere vraag dat ik ook antwoord.
Ik dacht ook eerst dat ik een torselet nodig had. Ik had het topje van mijn trouwjurk meegenomen naar de lingeriewinkel om te passen (dat kan, want mijn moeder maakt mijn jurk). En daar zeiden ze dat ik dat beter niet kocht omdat dat te warm ging zijn. En ook omdat mijn topje al heel strak is. Ik wilde een torselet omdat ik vond dat je al mijn 'oneffenheden' te goed zag zitten. Ik ben niet dik, maar wat ik heb, zit rond mijn buik en maag. En ik voelde me echt niet goed zo. Maar nu heeft mijn moeder baleinen in dat topje gezet en nu is het al veel beter. Dus ik heb gewoon een mooie BH gekocht in de kleur van mijn topje.
Ik heb ook een torselet gekocht, een zwarte dan, maar meer voor het plezier van mijn vriend dan voor de trouwjurk. Alles is van Marie Jo en ik vind dat dat corset wel makkelijk zit, want ik ga dat in de winter zeker dragen als hemdje.
Laat je gewoon adviseren in de lingeriewinkel. Die weten dat wel. Je legt maar uit wat voor jurk je hebt.
Veel succes.

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 9:04:04

Hoi Evi,

Ik heb ook gewoon een strapless BH, omdat de top van mijn bruidsjurk zelf al vrij strak is. Die van mij is ook van Marie Jo. In Boom heb je lingeriewinkel Jenny, die heeft een vrij uitgebreide collectie.

groetjes,

Wendy
5.5.07

Klara
2-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 9:42:59

Lingeriewinkel Svelta op de Turnhoutsebaan in deurne heeft een grote collectie bruidslingerie. En wat belangrijker is, je kan alles passen. NIet zoals in die bruidswinkels, kiezen uit een boekje!

Klaartje

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 9:48:24

hey,
ik ben bij Marie-Fleur geweest in Lier. Heb wel een grotere maat (70E) en ze konden mij daar niet zo veel geven vond ik. Maar misschien voor anderen wel??? Ze hebben daar voor wat ik gezien heb mooie dingen maar geen dingen die je ergens anders niet kan vinden. Maar dat is mijn ervaring natuurlijk hè. Ik heb uiteindelijk mijn lingerie bij De Prins in Oostmalle gevonden. Is niet zo ver van bij jou hè. Een hele mooie winkel, konden mij goed verder helpen, vriendelijke verkoopsters,... En ik mag mijn lingerie eens passen onder mijn jurk. Blijkt dat het toch niet goed is, dan mag je nog wisselen. Dat vond ik wel positief. Ze bestellen voor mij ook een bh in een andere maat om te zien of die nog beter zit en anders vermaken ze de mijne. Ik vond dat ze er heel klantvriendelijk waren. Ze hebben er ook merken die ik nog niet eerder gezien had (bv. Lise de Charmel).Een aanrader vind ik. Ik ga daar zeker nog eens terug naartoe gaan voor gewone lingerie.

groetjes
Bieke
180507

groetjes

Tine
14-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 10:22:11

Ik denk dat je best bij je vaste lingeriewinkel gaat, die weten toch best wat je wil... Moest je die niet hebben dan raad ik je aan in een goede lingeriezaak binnen te stappen in jouw buurt, ieder zichzelf respecterende lingeriewinkel heeft de goeie merken als MarieJo en zo... ik persoonlijk zou niks anders dan marieJo willen dragen op mn trouwdag, ik ken de modellen, en de bustiers zijn één vd enige die niet afzakken na verloop v tijd... Heb natuurlijk wel een grote maat, 70 D, dus ja...
Ik zou t dus echt niet te ver zoeken, ga maar ergens waar je op je gemak kan zijn, succes!

Evi
23-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 17:06:25

Hey Bieke,

Oostmalle is inderdaad niet zo ver van bij mij, dus wil ik daar morgen wel eens gaan kijken. Bedankt voor de tip. Weet jij toevallig of ze op vrijdag open zijn en de openingsuren? Of hebben ze misschien een site?

groetjes
evi

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 18:18:16

hey Evi,

ze zijn open morgen. Ma gesloten. Di-Vrij: 9.30-12 en 13.30-18u, zat 9.30-17u
je krijgt er een kortingsbon voor je volgende aankoop. Daar heb ik de openingsuren op gevonden.
Hopelijk vind je iets leuks. Laat het ff weten. Hoop dat je er ook positief over zal zijn.
Groetjes
Bieke

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 18:19:14

Ah ja, de winkel is net voor de lichten in Oost-Malle aan de rechterkant als je van Westmalle en zo af komt. Op de Antwerpsesteenweg zelf.
succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...