Terug naar overzicht
Witte kousen zijn toch totaal passé, hoor! De meeste kousen die je ziet zijn in een kleur die t kleur van je benen gewoon een beetje bijkleurt, of ze zijn glanzend.... maar wit toch zeker niet! Bij iedere bruidswinkel hebben ze wel dergelijks...meestan met een plakband bovenaan, die dan in het wit of in andere kleuren gemaakt is....Zelfs DIM heeft nu van die glanzend doorschijnende, die zitten heel goed...Succes, Tine 140707www.14juli.bruiloftsite.be
Hey,Ik zat met hetzelfde probleem.Moest ik van u zijn dan zou ik mijn kousen afstemmen op de lingerie.Als je bvb. een parelmoerkleurige jurk hebt en dezelfde kleur lingerie en je neemt dan kousen met een huidskleurige kanten band dan vind ik dat persoonlijk niet zo mooi.Ook parelmoeren band met huidskleurig been (moeilijk te vinden) vind ik niet zo mooi.Ik vind het dan mooier als de kousen volledig parelmoer zijn. Dat schept een beter geheel.Groetjes, Sissi
hallo, ik heb huidkleuring kousen met een 'witte' band bovenaan (uit de collectie van Poirier). Persoonlijk vind ik dat het mooiste
Ik zou kiezen voor huidskleurige kousen.
Hey,Doen jullie écht allemaal kousen aan? Wij trouwen op 6.7.7 en is denk dat het al warm genoeg zal zijn met zo een lang kleed. Zijn er dan geen bruidjes zonder kousen?GroetenMarleen 6.7.7
Hey,ik had ook huidskleurige kousen met een ivoorkleurige band. Moeilijk te vinden, inderdaad, maar in de trouwwinkels kunnen ze dat wel bestellen. Zo'n witte benen vind ik echt heel lelijk. Ja, je ziet je voeten niet zo vaak, maar op de foto's kan dat wel eens voorkomen en dan vind ik huidskleurige benen véél mooier.Kousen draag je niet voor de warmte, maar omdat je benen zoveel mooier zijn en omdat het ervoor zorgt dat je minder blijnen hebt...Groetjes,Lieve