Terug naar overzicht
dag bruidjes ! als jullie toch aan het mailen zijn..ik ben ook erg geïnteresseerd in jullie misboekjes ! smetsleen@hotmail.com thx 15/9/2007
Hoi Neleik heb ons boekje proberen te versturen naar jou. Maar ik krijg het bericht dat het niet aankomt. Is je adres mss niet helemaal juist? Groetjes,Sarah
Hey Sarah,Ik heb je boekje ontvangen.Bedankt!Nele.
Dag iederren,ik ben ook bezig voor onze ceremonie, zouden jullie ook wat mooie teksten naar mij wille doorsturenglow1204@hotmail.comgroetjes Sarah
mag ook naar mij... als het kan!het is zo moeilijk om mooie teksten te vinden!alvast hartelijk bedankt!sterretje.boven@hotmail.comals het af is wil ik het eventueel ook gerust opsturen!maar wij trouwen pas in augustus
Hey,Hier nog iemand. Een mooie kerkdienst samenstellen is echt niet simpel zonder echte voorbeelden.Alvast bedankt.Maartjemaartjelenders@hotmail.com
Aan allemaal,ik zal jullie het word-document geven dat wij op de voorhuwelijksdag ontvangen hebben, staan veel teksten in, en de juiste volgorde.mvg,Catherine
Hey bruidjes,Ik vindt het ook ontzettend moeilijk om mooie teksten te vinden! Zou je aub het misboekje ook eens naar mij willen mailen fem_ke18@hotmail.comHartelijk bedanktFemke
Als er nog misboekjes doorgestuurd worden, mag je er ook wel naar mij doorsturen. Ik ben op zoek naar inspiratie...Bedankt!!mimiekje@hotmail.com