Terug naar overzicht
hallo,ik heb in potiau (ankerstraat 21) in sint-niklaas de mijne besteld maar ik weet dat ze ook in de Femina (ankerstraat) er verkopen ook een goeie winkel! Ze liggen beide niet ver van de markt en helpen je er heel goed!groetjes Natacha07-07-07
Hallo,Ik ben gewoon bij Isis geweest (Kerkstraat Lokeren). Ze hebben daar de hele collectie MarieJo en als je zegt dat het voor onder je trouwjurk is, dan geven ze heel goed advies.Succes met je zoektocht!Groetjes,Chantal01.09.07
Bij Potiau zou ik niet gaan, die hebben mooie lingerie, maar niet alle maten. Hun probleem is dat ze een naaister in vaste dienst hebben en daarom moeten ze een aantal ‘retouchen’ hebben die ze die naaister kunnen laten doen.. Resultaat is dat die je een te grote maat aansmeren die hun naaister dus moet retoucheren omdat hij anders niet goed zit voor jou. Ander probleem is dan ook dat je bh niet mooi zit omdat het eigenlijk je maat niet is (bandjes aanpassen doet niks aan de cupgrootte) Ik zou naar Cleo gaan in beveren, die zijn heel vriendelijk (ik ga daar altijd), staan je bij met raad en daad, en als ze je maat niet heeft besteld ze ze.En alst nodig is doet ze zelf een retouchke (ze naait zelf) veel betere service dus!!