Terug naar overzicht
Hey Skally,Je bent zeker niet alleen. Als ik hoor wat jij nog maar moet doen, dan is dat een kleinigheidje in vergelijking met wat wij nog moesten doen, drie weken voor onze trouw. Wij waren nog volop bezig met het afwerken van onze themabladeren voor op de tafel, onze bedankjes (fotokader met foto van thema in), het maken van de naamkaartjes voor op de tafel, ... . Ook ik had toen het gevoel dat er nog zoveel moest gebeuren en dat we het nooit tijdig zouden klaarkrijgen.Al bij al is alles vlot verlopen en hadden we zelfs nog tijd over. Zo veel was het dus uiteindelijk toch niet meer.Ik zou zeggen, maak je niet al te veel zorgen. alles komt wel orde! En vooral, geniet volop van je dag! HeidiGetrouwd op 09-09-06
Hey Pascale, wij trouwen binnen 30d (21/04 dus)maar moeten nog heel wat meer doen! maar ik word er ook ongelofelijk zenuwachtig van als ik er aan denk... zal blij zijn als de dag er is en alles mooi in zijn plooitjes valt!! groetjes, veel succes en hopelijk niet te veel stress meer voor de laatste 3 weekjes...stephanie