Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Snackje

22-3-2007 12:00:23
Hoi

Mijn verloofde en ik trouwen op zaterdag 11 augustus 2007. We trouwen om 11.30u in de gemeente en om 13.00u in de kerk. We moeten rechtstreeks van het gemeentehuis naar de kerk, want we trouwen in een koets en hebben de tijd volledig nodig. Dit wil zeggen dat we eigenlijk pas zouden kunnen eten tussen 14.00u en 14.30u na de kerkdienst. Voor mezelf is dit veel te lang, want ik ben daar heel gevoelig aan. Bovendien moeten wij recht na de kerkdienst gaan foto's nemen. Dus zouden mijn verloofde en ik willen pick-nicken in de koets op weg naar de kerk. We zouden dan voor de suite ook een hapje/tussendoortje willen voorzien op weg naar de kerk, zodat ze er even tegen kunnen tot ze kunnen eten om 14.00u - 14.30u.
We zijn nu op zoek naar een origineel tussendoortje waar er niet teveel mee gemorst kan worden.
Iemand een idee?

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 337

VERA
18-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:36:52

hallo Rebecca,
wij trouwen 11u30 voor wet en dan gaan wij na de feestzaal waar we koffie drinken en een broodje eten met de getuigen en ouders en dan gaan wij tegen 14uur naar de kerk
groetjes
vék

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:48:02

Hey,
ik zie dat dat je trouwt in het gemeentehuis om 11.30 en pas maar om 13 uur voor de kerk?
in het gemeentehuis duurt dit maar een kwartiertje.wat ga je dan met de rest van de tijd doen?
je kan toch moielijk in de koets blijven zitten.
Zou je dan niet iets kunnen eten ertussen?
nu ja ik weet niet hoor.
Ik hoop dat je eraan uit geraakt>.
Groetjes en veel succes

14/04/07

site:google wim en skally

Kelly
6-6-2008
 Meld misbruik22-3-2007 13:46:19

Hey Rebecca,

Normaal is het goei weer op die dag.
Je kan eventueel een soort picknick voorzien voor de familie in het park of zo.

Groetjes,
Kelly

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 13:55:18

Hallo,

wij trouwen ook op die dag en ook met paarden.Ik dacht meteen ook aan eten in de koets en wat wel simpel en gemakkelijk eet zijn zo van die minisandwichkes. Wij kergen dat onlangs op een receptie en ik moet zeggen dat ik dat wel feestelijk vond en het vult toch ook. Ik hoop dat je er iets mee bent. Ik wens je een leuke dag toe.

Groetjes,
Isabel
110807

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:16:21

Hallo

Ik denk dat het even niet helemaal duidelijk is. We hebben maar een uur tijd tussen beide diensten en we moeten een uur met de koets rijden.
De receptie is na de kerkdienst voorzien met broodjes, maar omdat dit heel laat is (de mensen hebben namelijk 's morgens al vroeg gegeten), willen we gewoon in de koets een snackje voorzien, zodat de mensen toch iets kunnen eten hebben tussendoor.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:44:27

Geen idee. Wil je dit alleen voor jezelf of voor alle gasten? Anders zou je gewoon een boterham in een plasticzakje mee kunnen nemen. Of een liga ofzo.
Je kunt ook een picknickmand klaarmaken voor in de koets. ALs je daar toch een tijdje in zit.

Succes!

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:49:01

Voor onszelf voorzien we een picknickmand.
Voor de anderen willen we iets kleins, omdat ze na de kerk een broodjesmaaltijd hebben.

Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:19:38

Hey,

Hier nog iemand die rond de middag trouwt en een uur onderweg is met de koets.
Ik dacht de mensen rond 14 u te laten eten, maar misschien is dat inderdaad nogal laat (aangezien alles zo vroeg begint).
Het idee van de minisandwiches lijkt me wel wat.

Ik weet niet of je naar ' In goede en kwade dagen' kijkt op Vitaya maar daar kregen de gasten toevallig een picknickzakje met eten. Die aflevering valt nog te bekijken tot maandag (denk ik).
Lijkt me ook wel een tof idee, als je leuke zakjes neemt met bvb. een foto van jullie op en dan boterhammen in de vorm van een driehoek (oogt toch iets feestelijker) of miniboterkoeken.

Let er wel op dat je iets geeft waar je niet makkelijk mee smost want niemand wil vlekken op zijn/haar mooie kledij.

Groetjes, Sissi

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik23-3-2007 16:34:41

hoi Rebecca,

Even een vraagje: Hoe ver liggen de twee uit elkaar? Wij trouwen immers ook met koets maar weet niet goed hoeveel tijd ik er voor moet rekenen van thuis tot gemeentehuis. Van gemeentehuis naar kerk maakt niet uit want die bevinden zich over mekaar.

Groetjes,
Wendy

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik24-3-2007 16:59:03

Hoi Wendy

Bij ons is de afstand 8,5 km. De mensen van de koets zeggen dat ze altijd rekenen dat paard en koets 10 km per uur kunnen doen.

Groetjes
Rebecca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...