Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

budget trouwjurk

22-3-2007 12:12:21
Hallo,

Graag had ik een idee gehad van de gemiddelde prijs van een trouwjurk, als die al bestaat :-)
Had gedacht om een bezoekje te brengen aan Pierre Yves (Demetrios, Pronovias, Pierre Yves zelf, Rembo Styling,...)
Zal dit lukken met een budget van 1000 €?
Heeft iemand andere suggesties?
Ben van regio Ternat

groetjes

Elke

Elke
19-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1032

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:20:03

Dag Elke
Enkele dagen geleden heeft iemand gevraagd naar de prijzen van jurken. Misschien eens verder lezen op het forum. Voor de bekende merken zal je zeker over de duizend euro gaan, maar er zijn ook mogelijkheden voor een kleiner budget. ZElf heb ik een prachtige jurk van Talina Lyn voor 740 euro
Ingrid

els
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:20:44

Ken de prijzen van die merken niet, maar normaal moet je met €1000 wel een jurk vinden, mits wat rondzoeken.
Wel er rekening mee houden dat er nog vanalle accesoires bijkomen!

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:22:18

Hallo,
mijn kleedje komt van Rembo styling en ik heb voor het mijne 1100 euro betaald zonder retouche's.
Ik denk wel dat die andere merken duurder zijn.maar je zal het nog wel horen van de andere bruidjes.
Groetjes

14/04/07
site:naar google wim en Skally

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:41:08

Hallo Elke,

Ik heb een jurk van Linea, de mijne kost ietsje meer dan €1600 (rok, bustier, stola-vestjek).
Ik heb ook jurken aangehad die rond de €1000 zaten, dit was dan wel zonder de stola erbij.
De prijs hangt vooral af van de stof die gebruikt wordt.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

K
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 12:51:11

Ik heb er eentje van Rembo van 1300€, zonder accesoiores of retouches.
Mijn bedoeling was ook rond de 1000€ te blijven...

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 14:05:23

Hallo,

mijn kleed is er eentje van de eigen collectie van Mia Monta. Ik had een budget van ongeveer 1250 euro in gedachten. Toen ik mijn kleed gevonden had bleek dat 1250 euro te kosten. Dus ideaal.Ik hoop dat jij ook je droomkleed vindt binnen je budget. Veel succes.

Groetjes,
Isabel
110807

Els
19-5-2007
 Meld misbruik22-3-2007 14:32:18

Dag Elke,

Ik heb net als Ingrid een jurk van Talyna Lynn. Prijs was 750 euro. Samen met stola en schoenen een totaalprijs van 1050. Gekocht bij Lilian Claes in Herentals.
Dit merk is van een Belgische ontwerpster, mooi en redelijke prijzen. Ze heeft jammer genoeg geen website.
Veel succes bij je zoektocht!

Groetjes, Els
19/05/07

marjolein
10-11-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:14:30

Ga eens kijke neme, bij Couture Ann in de Molenstraat in Aalst. Ze heeft verschillende prijsklasses en naar schijnt is ze niet zo duur in vgl met anderen
grtjs

Jennifer
15-9-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:15:08

hallo Elke,

Ik heb ook een jurk van Linea Raffaelli...zelf dacht ik rond de 1000 euro te blijven, maar de jurk zelf kost 1200 euro (het was daar zelfs nog niet eens de duurste) en met accessoires en schoenen erbij kost het 1700 euro. De winkel in Schepdaal is vriendelijk en niet zo ver van jou, hij heet Moderna Fashion.
En om nog even te reageren op het berichtje van Els hieronder, lilian claes heeft wel een website: http://www.lilianclaes.be/

Groetjes!
Jennifer
(15/09/07)

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 15:27:31

Je zal zekr jurken vinden voor die prijs, allen vrees ik niet daar. Pierre Yves is verdeelt voornamelijk de duurdere collecties.

Van 1200, zal je dan wel weer wat kunnen vinden.

Prijzen rond de 1000 euro:
-couture anny (gent)
-la sposa (roeselare)
-linea rafaelli (brugge)

23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik22-3-2007 15:31:55

Elke,

Aangezien mijn vriend en ik alles zelf willen betalen) (feest, kledij, fotograaf, ...) ben ik niet van plan om massaal veel geld uit te geven aan een kleed. Mits wat zoekwerk ben ik terecht gekomen op de site van chrandels fashion - www.chrandels.be
Hier kan men ook mooie jurken kopen van 350 à 600 euro. De prijs werd trouwens bij de meeste jurken vermeld. De particulier kan wel enkel jurken gaan passen/kopen in Maastricht. Winkel in België is uitsluitend gericht naar groothandel.
Nog veel succes met je zoektocht!

Groeten,

Elke (Aalst)

Debby
22-6-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:26:48

Hey Elke,

Mijn trouwkleed is van Marylise. Het model Mythos. Kost 950 euro en komt van het Bruidshuis in Merksem. Ik had op een bedrag van 1250 euro gerekend. Persoonlijk vind ik dat Marylise goed van prijs is en tegelijkertijd zeer stijlvolle en chique ogende bruidskleding in zijn collectie heeft. Wat mij betreft de moeite waard om eens naar de collectie te gaan kijken.
www.marylise.be

Groetjes Debby
22 juni 2007

Bieke
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:29:28

Wij betalen onze trouw ook zelf. Ook ik wou niet te veel geld geven aan een kleedje! Ik heb een prachtig kleedje van Miss Kelly. Voor de meest nabijgelegen winkel bel naar: 02/527 17 81 Website: www.bivan.be

Lies
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:56:42

Hallo,

Volgens mij moet je eens een kijkje gaan nemen bij Mia Monta in Zottegem. Ze drukken hun kosten omdat je niet in een sjieke winkel past, maar in een afzonderlijk deel in hun atelier. Ze hebben een eigen collectie en een aantal merken binnen waaronder Ian Stuart. Er staat het een en ander op hun site en ze hebben dit weekend ook opendeur. En als ik mij niet vergis, krijg je dan nog eens 10% bovenop!

Groetjes
Lies
070707

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik22-3-2007 21:18:45

Hallo,

Lies heeft gelijk, ik heb mijn kleed bij Mia Monta tijdens een opendeurweekend besteld en heb 10% korting gekregen. Van de collectie 2007 staat er nog niets op het internet. Echt de moeite om langs te gaan. Je mag zoveel passen als je wil. Je neemt uit de rekken en past, heel simpel.

Groetjes,
Isabel
110807

Annelies
25-8-2007
 Meld misbruik23-3-2007 9:57:48

Dag Elke,

Ik heb mijn kleed laten maken bij Suère, in Brugge. (www.suere.be ) Zij maakt alles op maat en naar ieders budget. Ik ben er zelf naartoe gegaan met 3 foto's en heb op die manier iets laten samenstellen. Afhankelijk van de soort stof kun je de prijs bepalen. Eerst maakt ze de creatie in katoen om te kijken of het je staat (daar betaal je niets extra voor) Vind je dat het je niet staat, dan ben je nog vrij om te gaan en te staan waar je wil. Is zeker de moeite en is een hele lieve mevrouw!

Groetjes,
Annelies
http://anneliesenchristophe.trouwen.com

Veronique
1-9-2007
 Meld misbruik29-4-2007 12:11:57

Hallo,

Mijn kleed komt van Mia Monta in Zottegem. Ikzelf kom van Melsele (tegen Antwerpen). Mijn mama had het adres meegekregen van haar lerares van de naailes. Met als boodschap: bij Mia betaal je een pak minder dan ergens anders. Ik was reeds bij Rachel geweest in Temse. Had daar een prachtkleed aangehad (was net 1100 euro). Maar ik wou toch eerst eens lang bij Mia Monta (en ben blij dat ik dat heb gedaan!). Ik kwam binnen en zag mijn droomkleedje hangen! Maar zag er erg duur uit! Aangezien mijn vriend en ik alles zelf betalen, had ik een budget voor ogen: max 1200 euro. Samen met de eigenares van Mia koos ik enkele kleedjes uit. Ik vroeg haar wat dat ene kleedje kostte: 1470 euro... Ik wou het toch eens passen. En het werd dat ene kleedje! Wel wat boven budget, maar het voelde direct perfect aan. En zo n gevoel wilde ik hebben!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info