Nu Online
Momenteel zijn er 703 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelthema??????

22-3-2007 15:56:20
Hallo medebruidjes,

Wij trouwen op 14 juli in een gewone zaal met traiteur maar ik kom zodikwijls het woord tafel thema tegen en heb er geen flauw idee van wat jullie bedoelen. Ik dacht gewoon de tafels te zetten met naamkaartjes. Misschien kan iemand me even uitleggen wat een tafelthema is en inhoud zodat ik alles misschien wat kan opbeuren want eigenlijk vind ik het zo precies maar saai.

groetjes en veel succes en plezier op JULLIE DAG

chantal
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 2694

K
7-7-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:27:08

Wordt daar niet mee bedoeld dat de tafels namen krijgen, naar een bepaald thema. Dit thema kan vanalles zijn: vakantiebestemmingen, favoriete cd's, ...
Zelf zijn we dol op honden, en gaan we elke tafel de naam van een hondenras geven. De mensen krijgen dan bij het binnenkomen een kaartje met een foto van het ras, en dan mogen ze zo hun tafel zoeken. Naamkaartjes per persoon zouden we dan weer niet doen.

tamara
15-9-2007
 Meld misbruik22-3-2007 16:43:21

Wij werken niet per tafel met een thema, maar we wilden wel originele naamkaartjes, dus hebben we 2 pakken speelkaarten met een mooie prent in een oosters thema op de achterkant. (Er zijn bedrijven die speciale speelkaarten maken, soort collecters-item) De 2 pakken hebben dezelfde prent maar in een andere kleur. Op de tafel staan dan de ene kleurkaarten en de gasten krijgen de andere kleur. Dan begint hun zoektocht naar hun kaart (bv schoppen 8). Omdat we onder 50 tafelgasten hebben gaat dit.

Zo kunnen ze nog kaartspelen tussen het eten door :)

Groetjes, Mara.

Kristel

Meld misbruik22-3-2007 17:24:33

Hoy Chantal,

Wij werken niet met een tafelthema. We zetten een tafelplan op zo'n schildersezel aan de ingang en de mensen kijken waar ze moeten zitten. We hebben +/- 120 man dus ik denk wel dat dat ok zal verlopen. De tafels zijn gewoon genummerd en op de tafel zelf leggen we het nummer en een de naamkaartjes. Alles is wel in dezelfde lijn als de uitnodigingen.

Groetjes
Kristel

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-3-2007 7:47:14

Halla Chantal,

Wij werken met tafelthema's en naamkaartjes per tafel.
Bij ons krijgen de koppels bij het binnenkomen een klein zakje met een aantal snoepjes in (bv colaflesjes, violetjes, ...) Op de tafels gaan we dan een grote bokaal zetten met dezelfde snoepjes.
Wanneer we aan tafel moeten gaan gaat de dj gewoon de namen van de snoepjes afroepen en dan weten de mensen aan welke tafel ze moeten gaan zitten.
We gaan ook wel met naamkaartjes per tafel werken.

Nog veel plezier bij het voorbereiden.

Groetjes,
Véro
16/6/2007
http://veroenbilly.trouwen.com

didin

Meld misbruik23-3-2007 11:44:32

wij werken met foto's op de tafels. De gasten krijgen bij het binnenkomen een kleine gadget met foto zodat ze weten aan welke tafel ze moeten zitten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...