TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hannah
7-7-2007
|
22-3-2007 19:18:03
Dag Annelies,
Het Kastanjehof is heel mooi en de zalen zijn zeker groot genoeg. Maar als je op 20/07/07 trouwt, vrees ik ervoor dat het nog vrij gaat zijn, vorig jaar waren er al veel data volzet toen wij informeerden! Groetjes, Hannah
|
|
Annelies
20-7-2007
|
22-3-2007 19:19:52
Ik heb via mail wat informatie gevraagd en de datum is nog vrij. Bedankt voor je reactie.
|
|
Mario
23-8-2008
|
22-3-2007 21:08:55
Hallo, Wij trouwen op 23/08/08. Ons feest gaat door in Gasthof Ter Venne. We hebben heel goede ervaringen met deze zaal (gaven er een verjaardagsbrunch voor mijn moeder in 2005): lekker eten, vriendelijke en behulpzame mensen... Je kan altijd een kijkje nemen en info vragen op hun website: www.tervenne.be We bezochten ook het Kasteel van Nieuwland, maar daar wilden ze niet veel weten van een dansfeest met laat-avondgasten. Naar het Kastanjehof in Pellenberg zijn we niet geweest. Ik hoop dat jullie nog een zaal vinden, want voor de zomermaanden moet je er toch wel vlug bij zijn, hoor! Veel succes! Groetjes, m
|
|
Peter
7-7-2007
|
24-3-2007 8:39:03
Hallo, wij hebben een jaar of 2 geleden eens een BBQ in het Kastanjehof gehad en dat was helemaal in orde. Alleen was het toen mooi weer en was er geen airco in de zaal. Om te smelten... Misschien best toch eens informeren of ze nu wel airco hebben, want je hoopt toch op mooi weer voor zo'n dag :-) Veel plezier! Peter
|
|
Ilona
24-5-2008
|
26-3-2007 12:49:49
Wij zijn ook bij alledrie geweest, eerst kastanjehof, dan kasteel van nieuwland en dan tervenne. Het is met volle overtuiging tervenne geworden. Kastanjehof: daar viel ons vooral de zaal tegen. Ze was leeg toen we ze zagen, dus niet opgesmukt, maar dat viel toch echt tegen. De muurbekleding was echt ondermaats. Een collega is daar getrouwd, maar die hadden minder gasten en hebben hun feest in de restaurantzaal gedaan. Van het eten waren ze wel tevreden, denk ik. Van Nieuwland: was duur, maar we waren heel erg onder de indruk van zijn uitleg. Echt een man met een passie voor z'n beroep. Maar helaas, zoals hier al gezegd: ze willen niet dat er 's avonds nog mensen komen voor dessertbuffet alleen. En aan hun prijzen iedereen naar het volledige feest laten komen was geen optie. Tervenne: onmiddelijk een klik van jewelste, menu's die er goed uitzagen, orginele ideeën, etc. Na al die typische "huwelijksmenu's" was dit echt een verademing. Wij trouwen wel in 2008, dus qua data hadden we iets meer keus.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|