Terug naar overzicht
Wij hebben ook geen ceremoniemeester,vrienden van ons gaan ervoor zorgen dat de suite toch mooi word en houden een oogje in 't zeil wanneer er toch iets zou mislopen.Ik heb mijn volgorde zelf samengesteld en dit ook besproken met onze vrienden.getuige(bruid)+ partnergetuige(bruigegom)+ partnerbroer + vriendinzus + vriendmoeder + schoonvader schoonmoeder + bruidegombruidskindjesbruid + vaderik wens je veel succes!!!groetjes vanessa27/07/07
ik heb hetzelfde probleem. ook alleen de wet en niet veel familie. de getuigen staan al klaar aan de loper als wij aankomen.Maar ik dacht samen met mijn vriend binnen te gaan. voorafgegaan dooe mijn bruidskindjes. gevolgd door mijn ouders en zijn ouders. dus geen gemengde koppels maken. en dan broers en zussen met eventueel partner. maar ik ga toch eens kijken aan het stadhuis als er huwelijken zijn.
hoi de volgorde die wij aannemen is de volgende, dit is volgens het amerikaans model (bruidegom wacht zijn bruid op aan het altaar, bruid komt binnen met vader)eerst zus bruidegom + partnerbroer bruid + partnermoeder bruid + vader bruidegombruid + vader en bruidskindjes ervoor.als er nog broers of zussen zijn, dan lopen de broers/zussen van de bruidegom eerst, de broers/zussen van de bruid, dan zijn getuige, haar getuige en dan ouders (zoals hierboven hé)allé dat werd ons toch zo wijsgemaakt! groetjes, Stephanie
sorry nog vergeten bij te zettenop die manier gaan we ook binnen in het gemeentehuis, behalve dat bruidegom dan nergens moet wachten of zo hé! bruid wordt gewoon "afgeleverd" aan de stoel naar haar bijna-echtgenoot :):)