Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Jodenbuurt

23-3-2007 9:28:16
Hallo iedereen,

Heeft er van jullie soms iemand ervaring met de jodenbuurt in antwerpen aan het station?? zijn de ringen daar veel prijselijker?? heeft er daar iemand ringen gekocht? zou ik evt mogen weten hoeveel jullie die daar betaald hebben??

alvast bedankt voor de reacties !

Mvg. Ellen
07/07/'07

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 948

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik23-3-2007 10:17:40

hallo Ellen

Mijn vriendin heeft daar haar trouwringen gekocht en ze was erg tevreden.Je vind er naar het schijnt dezelfde soort ringen als die bij de juweliers hier maar dan tot een derde goedkoper.
Veel succes met je zoektocht
ps wij laten de onze ontwerpen en doen dan zelf gouden juwelen die we niet meer gebruiken erin laten versmelten.Dat scheelt ook veel in de prijs
Wendy

Anja
26-5-2007
 Meld misbruik23-3-2007 14:03:53

kheb geen ervaring hiermee, nog nooit bij de joden geweest, maar naar 't schijnt moet je wel oppassen of het wel écht goud is dat ze verkopen..

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-3-2007 17:23:37

Hallo Ellen,

Ik zou toch oppassen als je daar naar de winkeltjes gaat aan het station. Daar worden veel juwelen verkocht die maar 9 of 14 karaat zijn ipv 18. En ze durven ook wel eens te foefelen met de steentjes die ze gebruiken. Dus zirkonium ipv een echt brilliantje.
Mijn papa heeft jaren bij een juwelier in Antwerpen gewerkt en ze hebben meer dan eens juwelen van aan het station gekregen die uiteindelijk vals bleken te zijn.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Marisa
7-7-2007
 Meld misbruik25-3-2007 12:29:11

Hallo Ellen,

Aan de jodenbuurt moet je inderdaad opletten want ze kunnen je erg oplichten hiermee. Ik stel voor dat je naar het diamantcentrum in Deurne gaat zoals ik heb gedaan. Dat is helemaal niets van Joden en je betaalt ook de helft van de prijs dan wat je zou betalen voor een "merk". Wij hebben een duplicaat laten maken van een witgoude Tessina ring en op de website van Tessina betaal je 400€ per ring, wij betaalden 440€ voor de 2 mét gravering van onze namen + trouwdatum.

Dat diamantcentrum in Deurne heeft geen website, maar hun adresgegevens kan ik je wel geven:

Diamantcentrum Deurne
Venneborglaan 179
2100 Deurne
Tel: 03 324 01 26

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...