Nu Online
Momenteel zijn er 709 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidslingerie

23-3-2007 12:16:12
kan er mij iemand zeggen waar ze mooie bruidslingerie verkopen. ik ben van de regio Waregem.

kristl
21-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 884

Els
31-8-2007
 Meld misbruik23-3-2007 12:33:51

Hey Kristl,

Ikzelf heb mijn lingerie niet gekocht in een bruidsspeciaalzaak, maar ben langs geweest bij Inno. Daar heb je een zéér ruime keuze van lingerie in alle soorte, stylen, maten...
Je kan rustig passen en herpassen. En bovendien heb je er alle prijsklasses! Ikzelf heb een setje van Calvin Klein gekozen. Ben benieuwd wat mijn aanstaande er zal van vinden!
Mooi en kwaliteit hoeft niet duur te zijn, wat je in een bruidswinkel wel betaald natuurlijk!

Veel winkelplezier!

Els
31/08/07

Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik23-3-2007 18:04:08

Hey,

Ik heb het mijne gehaald bij Lingerie Lynn in Kuurne

Groetjes

wendy
28-7-2007
 Meld misbruik24-3-2007 21:44:42

toevallig vorige week de flair niet gekocht?Daar stonden kortingsbonnen in van de sjiekste lingeriewinkels in verschillende streken.vlaams-brabant,antwerpen, limburg,oost-vlaanderen,west-vlaanderen.
Ik wil ze gerust naar je opsturen als je ze niet hebt.sommige winkels hebben 15% en andere 25%

Wendy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...