Terug naar overzicht
hoi petra,ik heb 2 weken geleden mijn kleedje gekozen bij miss sheila.valt heel goed mee van prijs en ze zijn daar heel vriendelijk . ik heb voor men kleedje met bh en sjaal bij 645 euro betaald en de kleedjes beginnen daar vanaf 550 euro . je kan daar ook op afbetaling betalen. 30 juni mag ik terug gaan passen.ik denk dat er daar zo ongeveer een 50-60 tal kleedjes hangen om te passen . ik had er meer van verwacht maar ik heb toch mijn kleedje gevonden ;). veel succes bij je zoektocht achter een jurk !groetjes debbie 10-08-07
Hey, Ik ben bij farahlove geweest op aanraden van een collega die daar heel tevreden over was. Wij zijn daar echten niet zo vriendelijk geholpen geweest en hebben dan ook snel de aftocht geblazen.Er waren wel mooie kleedjes aan interessante prijzen te vinden.peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl
Hallo,Ik trouw op 22 september aanstaande en ik ben om mijn bruidsjurk geweest bij Miss Sheila. Ik heb er mijn droomjurk gevonden voor € 665, wat niet duur is. Het duurste wat ik daar zag hangen, kostte € 1115. De collectie is modern (vind ik). Kleedjes geraken uit de mode. 't Zijn nu meestal topjes met een rok. Ik heb er alleszins mijn goesting gevonden!