Terug naar overzicht
dag Isabel,Mijn grootouders zijn ook overleden, maar mijn vriend heeft nog een oma. Uiteraard gaat zij mee in de suite. Wij hadden wel niemand om haar te laten bijlopen, dus loopt mijn schoonvader gewoon met twee vrouwen.Ingrid
Alleen ik heb nog een oma. En uiteraard is zij heel de dag aanwezig!! Ik zou haar echt niet willen missen!!Misschien kan ze met de eventuele broers en zussen van je vriend mee?
Bij ons gaan de grootouders ook mee in de suite. Volgens de etiquette mag inderdaad niemand alleen lopen in de suite, mijn drie overgebleven grootouders lopen daarom samen.groetjes,Wendy5.5.07
Hoi,Ikzelf heb geen grootouders meer. M'n vriend wel nog: een koppel.Deze mensen gaan wel naar de gemeente, kerk en feest. Maar ze lopen niet mee in de suite. Die drukte errond vinden ze niet meer leuk. Tussen de kerk en het feest in gaan ze ook even slapen zodat ze weer fit zijn voor s'avonds.Zo kunnen ze toch nog de hele dag mee beleven!Veel succes,Katrien18-08-2007
Hey,Bij ons is het net hetzelfde. Mijn groutouders zijn overleden en mijn vriend heeft nog een grootmoeder. Zij loopt mee in de suite en ze is daar heel fier over. Ze loopt samen met mijn vriend zijn broer en zijn vriendin. Dus gewoon met z'n drietjes.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij hebben elk nog één grootmoeder over, maar jammer genoeg zit de grootmoeder van Arnaud in een rolstoel wegens een beroerte 5jaar geleden, daarom hebben wij ervoor gekozen ze niet in de suite te doen lopen (het zou ook moeilijk zijn ze te combineren, doordat het twee vrouwen zijn) omdat het met een rolstoel zeker niet handig is...natuurlijk zitten ze wel op de eerste rij, en maken ze heel erg deel uit van onze dag. Tussendoor gaan ze ook even naar huis om wat te rusten zodanig dat ze s'avonds fris zijn voor het feest....Succes verder, Tinewww.14juli.bruiloftsite.nl