Terug naar overzicht
Hoi,Wij geven zelf ons feest in de roerdomp, wat bij't driessent hoort.Op hun website kan je zien voor hoeveel personen het gaat.Je moet een bepaalde 'huurprijs' betalen, meestal huur je het hele complex af voor een feest. Zelf wilden we maar 1 zaal in de roerdomp, maar omdat het topseizoen is (augustus), moesten we het helemaal nemen.Tafelaankleding en bloemen op de eretafel zijn inbegrepen. Indien je nog andere bloemen wil moet je die bijbetalen dacht'k. Naamkaartjes zullen er ook wel niet zien. Dj kan je via hun huren, maar deze hebben wij zelf geregeld.Onze zaal hebben we wel al 11 maanden op voorhand vastgelegd...ik hoop dat je nog voldoende tijd hebt?Veel succes nog,Katrien18-08-2007
Hallo,Wij geven ons feest in 't Driessent. Ik heb de prijslijst die ik in mei 2006 kreeg, ik weet natuurlijk niet of alles nog hetzelfde is, maar dan heb je toch al een idee. Huur van de chalet: 150 euro. HuisDJ 450 euro, als we een andere DJ namen moesten we 125 euro betalen omdat we hun installatie MOETEN gebruiken. In de prijs zitten bloemen op de feesttafels en aan de buffetten, voorziening van sfeer- en kaarslicht, gepersonaliseerde menukaarten en adreskaartjes met stratenplan om bij de uitnodigingen te steken. Dit is zo voor de zaal zelf, ik veronderstel dat dit ook voor de chalet telt? Wij hebben de zaal 15 maanden op voorhand vastgelegd en konden nog maar tussen 2 data kiezen, allebei vrijdag. Ik hoop dat jullie nog genoeg tijd hebben?Groetjes, Karolien
Hallo,Bij ons is het dus hetzelfde in de Roerdomp. Allen weet'k niets van die € 125 voor de installatie als we'n andere DJ hebben...hoop dat dat daar niet geld...Nog veel succes!