Terug naar overzicht
Dag Stefanie, in augustus hangen er al veel kinderkleren van de nieuwe collectie in de winkels. Veel mensen kopen nieuwe kledij voor het nieuwe schooljaar. Ik zou zeker wachten, het is toch jammer als je nu kleren zou kopen die ze volgende zomer niet meer kunnen aandoen. groetjes, sara
Wij zijn in februari getrouwd en hebben iets uit de wintercollectie genomen. De meisjes hadden een donkerbruine rok en een felblauw vestje. De jongen had een beige broek en een geruit hemd met blauw en beige. Voor de kinderen is er altijd wel iets kleurrijk te vinden. Ik heb lang getwijfeld om iets uit de collectie vanaf januari te nemen, maar ben blij dat ik het niet gedaan heb. Ik kies liever voor het praktische:liever lekker warm en afdraagbaar dan iets fris en iets dat ze niet kunnen afdragen.
hoi stefanie wij trouwen op de zelfde dag :)wij hebben voor onze bruidskindjes van de communie collectie gekocht (gymp) omdat de collectie van de winter vaak donker van kleur is .onze bruidskindjes zijn onze 2 zoontjes (3 en 1,5 tegen de trouw ) en een dochtertje van vrienden die als we trouwen 4 is .
Hey Stefanie (en Jessy),We trouwen dus alledrie op dezelfde dag! Wij zijn een tijdje geleden ook naar de communiekleding gaan kijken maar zaten met hetzelfde gevoel; heel licht zomerkleding die ze na 22 september niet meer zullen kunnen dragen. En tegen zomer 2008 zijn ze er uitgegroeid. Wij gaan dus in augustus naar de nieuwe collectie kijken. Dat is nog niet echt winter, maar toch iets wat ze nog in oktober, november aankunnen. We betalen alles en ik zou het jammer vinden dat ze er achteraf niets meer aan hebben. We hebben 2 meisjes die op dat moment 6 en 8 zullen zijn.Waar trouwen jullie beide? Wij voor de wet in Aalst en voor de kerk in Essene-Affligem. En de feest is opnieuw in Aalst, kwestie van veel te kunnen rondrijden die dag ;-)Els22/09/07
Hallo,Wij trouwen in Maldegem, enkel voor de kerk. Wij zijn 3 jaar geleden al voor de wet getrouwd met de bedoeling om het jaar erna voor de kerk te trouwen maar ondertussen zit er 3 jaar tussen. Met onze bouw hadden we eerst andere zorgen aan ons hoofd. 't Wordt wel geen traditionele eucharistieviering, wij hebben gekozen voor een woorddienst dus zonder communie. Dit omdat de communie voor mensen die echt diep geloven heel belangrijk is en aangezien wij niet zo diepgelovig zijn, vind ik dat dit niet zou passen.GroetjesStefanie
Hallo,Ik heb een kinderboetiek in West-Vlaanderen en ben reeds de wintercollectie gaan aankopen. Dat ligt vanaf juli en augustus in de winkel.In de collectie zit veel donkerblauw, roze en grijs. Ik ben er zeker van dat je wel iets leuks zal vinden in de wintercollectie!Groetjes,Natascha natascha.vanhee@telenet.be