Terug naar overzicht
Heyla,Over Hof ter Mude kun je een topic vinden van 21 maart. De reacties waren in ieder geval positief! Ikzelf ben er ook naar een trouwfeest geweest en het was er dik in orde! Het was mooi weer, dus was de receptie in de tuin, dit was uiterst aangenaam! Veel succes! Annelies
halloIk kan enkel wa zeggen over fotograaf ipon en das eigenlijk niets anders dan positief. Mijn zus is een jaar geleden getrouwt en had hen als fotograaf. en ze waren er zo content van dat men broer di dit jaar 29 septeber trouwt hen ook heeft genomen.Het is echt een aanrader .Zeer mooie foto's en zeer vriendelijke mensen.Ze zijn aanwezig op je dat maar eigenlijk ook weer nie. Kwil maar zeggen dat ze zich nie op dringen en dat je het gevoel hebt da ze er nie zijn .Echt een aanrader .Groetjes brendaps als ik touw weet ik mijn fotograaf al
Hey,ik weet niet van welke kant van West-Vlaanderen jij bent, maar Delphine (regio Waregem) is fantastisch als visagiste. Je moet haar maar eens bellen: 0475/74 80 38.Groetjes,Lieve
Hey Christine,Ik kan je niet verderhelpen met je vragen (ben niet van jouw regio) maar wij trouwen op 22 september, de dag na jullie. Waarschijnlijk begint het ook al te kriebelen? Vorige week was het zo "precies nog 6 maanden" en dan heb je toch het gevoel dat het begint te korten. Veel plezier met de voorbereidingen nog en hopelijk krijgen we een schitterend weekend!Els 22/09/07
hallo, wij zijn gaan informeren bij Ipon... Ik vond het een supertoffe madam maar we vonden allebei dat ze hun foto's een beetje teveel 'fotoshopten'... zoals een foto met de bruid en dan in het heel klein de bruidegom op haar hand en dergelijk van die bewerkingen... wij houden daarvan maar als je zo van die dingen leuk vind, lijkt het me een toffe madam.Groeten
Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vragen. Inderdaad, Els, laat ons hopen op een mooi weekend.Dat de zon ons niet in de steek laat! Alhoewel ze dikwijls zeggen dat regen veel geluk brengt op een huwelijksdag hé. Greetz xxxx